| Ameshire kaipaa seuraa :D | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Whitesilver Kerubi
Viestien lukumäärä : 197 Ikä : 31 Location : kahvitauolla Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Ameshire kaipaa seuraa :D Ke Toukokuu 11, 2011 8:39 pm | |
| No niin, sain tehtyä toisen hahmon itselleni :3 Haluaisin kysystä, onko kukaan kiinnostunut pelata mun Ameshiren kanssa? Kaikki pöppiäiset kelpaavat; enkelit, demonit ja muut hienoisat olennot. Varauksia saa myös tehdä, jos ei pysty heti pelaamaan x) Tai jos joku haluaa leikkiä Shyron kanssa, niin sekin käy. Heittäkää viestiä, jos kiinnostaa. : ) | |
|
| |
Castra Lähetti
Viestien lukumäärä : 438 Ikä : 29 Registration date : 25.01.2011
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Su Toukokuu 29, 2011 1:04 pm | |
| Kävisikö merenneitohahmoni Sirena? :--D Tuorein hahmoni, ja olisi kiva päästä aloittamaan pelaaminen silläkin ~ Sirena on kuitenkin paikasta hieman riippuvainen, joten haittaako, jos mahdollinen peli pidettäisiin tuolla rannalla? | |
|
| |
Whitesilver Kerubi
Viestien lukumäärä : 197 Ikä : 31 Location : kahvitauolla Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Su Toukokuu 29, 2011 2:37 pm | |
| Käy aivan mainiosti :3 Olenkin toivonut, että joku pyytäisi Amestani seurakseen. Hän, kun on uusin hahmoni xD Eikä haittaa ollenkaan, että peli tapahtuu rannalla. Se kuulostaakin kivalta paikalta. Haluatko aloittaa vai aloitanko minä? Minulle on ihan sama | |
|
| |
Castra Lähetti
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Su Toukokuu 29, 2011 4:35 pm | |
| ^Tahtoisitko sinä aloittaa? o u o | |
|
| |
Whitesilver Kerubi
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Su Toukokuu 29, 2011 7:14 pm | |
| Voihan minä aloittaa :> Onko mitään erikoista paikkaa siellä rannalla, josta hahmosi?? Ai niin ja onneksi olkoon, kun olet nyt moderaattori | |
|
| |
Castra Lähetti
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Ma Toukokuu 30, 2011 7:08 am | |
| Näyttää siltä, että teitkin tuonne jo pelin : > Yritän äkkiä mennä vastailemaan, saa tosin nähdä, ehdinkö tälle aamulle *kirjoittaa aamulla ennen TET-harjoitteluun lähtöä* Niin, ja kiitos kovasti :---D | |
|
| |
Whitesilver Kerubi
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D Ma Toukokuu 30, 2011 10:01 am | |
| Joo. Ei kait haitannut, että tein jo sen. Olin niin innoissani tästä pelistä xD Vastaile ihan rauhassa. : ) Ymmärrän hyvin, jos sinulla on kiireitä. Ja ole hyvä ^ ^ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ameshire kaipaa seuraa :D | |
| |
|
| |
| Ameshire kaipaa seuraa :D | |
|