Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seuraa Shoneahille? :3

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 7:59 pm

No niin..
Kuka haluaisi yrittää kouluttaa.. leikkiä.. ei kun siis pelata minun uusimman hahmoni Shoneahin kanssa?
Seuraksi kelpaa ihan minkälainen hahmo tahansa. Saa olla enkeli, demoni tai jokin muu ihastuttava örmelöinen.
Kerron jo, ettei lohari hahmoni osaa puhua, joten toivotaan, että pelistä tulisi mielenkiintoinen :3

Heittäkää viestiä, huutakaa tai nykäiskää hihastani yms., jos haluatte pelata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darayka
Alokas



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 28.07.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 9:37 pm

ymmärtääkö hän puhetta?
Minulla voisi olla kiinnostusta pelata, en vain ole ihan varma uskallanko aloittaa noinkin vaativaa peliä tähän edellisen päälle ettei peli-into laannu liiasta työstä < : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 10:14 pm

Jee! Mukavaa, että haluat pelata : D
Shoneah ymmärtää hyvin puhetta, vaikka ei osaa puhua itse. Se kommunikoi elein ja äännähtelemällä.
Minullekin tämä on uutta ja hieman haastavaa, joten pelataan rennoissa merkeissä ^ ^
Onko sinulla pelipaikka ehdotusta? Minualle on ihan sama.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darayka
Alokas



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 28.07.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 11:22 pm

hmmhmmm ei oikeastaan paikalla ole väliä, jossain helvetissä varmaankin? Mielummin tosin ei metsässä, kun siellä pelaan juuri nyt.

Mietin juonta tuossa itsekseni sen verran, että kun molemmat ovat ilmeisesti kiinnostuneet lähtemään ulos helvetistä, niin voisi ehkä tähdätä siihen? Tai no, Tlahui varmaan ainakin tähtää siihen jossain vaiheessa, mutta katsotaan miten peli lähtee etenemään~~

Aloitatko sinä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeTo Elo 11, 2011 10:17 pm

Sopisiko joko Helvetti tai Hiljainen tasanko pelipaikaksi?

Sopii mainiosti minulle, että hahmomme voisivat lähteä yhdessä tutkimaan Saaristoa yma. :3 Hahmomme voisivat ensin "keskustella" asioista ja päättää lähteä tutkimaan muita paikkoja.
Olisiko sinulla muunlaisia ideoita juoneen vai? Pidetäänkö tuo pois lähteminen "punaisena lankana".

Minulle on ihan sama kumpi aloittaa. Voin aloittaa, jos haluat. ^ ^
Takaisin alkuun Siirry alas
Darayka
Alokas



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 28.07.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeTo Elo 11, 2011 11:11 pm

kumpi vain käy oikeastaan~ jos sinä vaikka aloitat

Ja juonesta ei varmaan mitään sen syvällisempää vielä. Täytyy ensin varmaan keksittyä jonkinlaisen yhteyden luomiseen ja sitten siihen poislähtemiseen, ja sen jälkeen katsotaan mitä käy :33 ellei jotain suurta ja dramaattista tule välissä mieleen
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitimeLa Elo 13, 2011 8:19 pm

Ok. No, minä laitan pelin tuonne Helvettiin ^ ^

Tuo juoni sopii mainiost. katsotaan miten peli lähtee pyörimään ja toimitaan sen mukaan siis :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seuraa Shoneahille? :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraa Shoneahille? :3   Seuraa Shoneahille? :3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seuraa Shoneahille? :3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» seuraa? :D
» Seuraa griipille?
» Aorisalle jotakii seuraa :3
» Ameshire kaipaa seuraa :D
» Leviathan tahtoisi seuraa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Peliseuraa-
Siirry: