Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Ilmoitustaulu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Über
Ylin valta
Über

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 03.11.2007

Ilmoitustaulu Empty
ViestiAihe: Ilmoitustaulu   Ilmoitustaulu Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 3:02 pm

Kuten itse topicin kuvauksessakin lukee, karnevaaleihin on järjestetty jonkin verran vapaaehtoista ohjelmaa, johon ei kuitenkaan ole mikään välttämättömyys osallistua. Pelejä saa kuitenkin ehdottomasti laittaa pystyyn täällä lukevista aiheista, ja itse pelitys on täysin vapaanlaista, vaikka aihe sattuisikin olemaan.
Jos aloitat pelin ensimerkiksi tanssiaisista jonkun kanssa, se ei ole riippuvainen toisten peleistä ollenkaan, vaan voitte ihan vapaasti pelata parin / parien kanssa missä aiheessa tahdotte.

Jousiammunta
Jousiammuntapelit ovat luultavasti aihepeleistä kaikkein 'vapaimpia', sillä ammuntaa järjestetään monessa eri paikassa ympäri kaupunkia, eikä ammunta ole kilpailua, vaan voi käydä vapaasti vain esittelemässä taitojaan, kokeilemassa jousta tai ihan vain oleskella alueella ja katsella.

Kulkueet
Kulkueita järjestetään kaupungin kadulla lähes koko ajan ja ne ovat teemoiltaan erilaisia. Musiikki raikaa ja erilaisissa naamiaisasuissa kävelevät asukkaat tanssivat ja esittelevät taitojaan.

Tanssiaiset
Itse tanssiaisten ajankohta on itse pelissä aina ilta, ja tanssit päättyvät aamun sarastaessa, jolloin suurta, valkeaa rakennusta, jossa myös tanssisali on, aletaan siivoilla. Tässä elegantissa rakennuksessa kaikki seinät ovat vaaleita ja talon sisustus on varsin vanhanaikaista, sekä erittäin koristeellista ja täynnä erilaisia pikkutarkkoja yksityiskohtaisia. Tämän kaupungista hieman syrjemmässä olevan rakennuksen etupihalla on suuri ruusutarha, tiloja on paljon, ja takaosan parvekkeelta on kaunis näkymä merelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://angelisland.palstani.com

Ilmoitustaulu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Saaristot :: Eredithin kaupunki :: Karnevaalit-
Siirry: