RedMoon Bardi
Viestien lukumäärä : 248 Ikä : 29 Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen Registration date : 30.03.2011
| Aihe: RedMoon at friend :D Pe Toukokuu 06, 2011 8:17 pm | |
| Eli taas olen kaverilla. Tapahtumissa mukana: Katsotaan Pulse, the amityville horror, ja texasin moottosisaha murhaaja katotaan mite ollaan illan jälkeen kus housus ku kaikki on kauhu leffoi XDD sitte meikkä on pullaa, sipsii, kilo karkkii, 2x pullo pepsii ja dippiä ja tulee myös pikku lassukka von hinaaja eli hauska ilta tulossa, eli en oo ny kirjottelemassa tänä iltana. Tsau~ | |
|
RedMoon Bardi
Viestien lukumäärä : 248 Ikä : 29 Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen Registration date : 30.03.2011
| Aihe: Vs: RedMoon at friend :D Su Toukokuu 15, 2011 11:15 pm | |
| nonii eli. en tule nytte kirjottelemaan tai käy ollenkaan missään netin jännässä mailmassa, koska olen ma-pe välisen ajan berliinisä saksassa <333 eli minua ei siis nyt näy täällä sen jälkeen YRITÄN olla aktiivisempi ja mukavaa sinne on Herätä: Valvon toho keskiyöhön, joudun herää klo 6 laittaa itteeni valmiiks ja klo 8 lähetään koululta kohti hesaa linkillä eli menee semmoset 6h sillä, ja nukahdan ihan taatusti siinä ku en nuku kunnolla (en oo nukkunu koko viikon loppuna kunnolla, semmoset 5h joka yö XDD) sitten hesa-vantaa lentokentälle ja berliiniin lennetään tunti, ja siellä pitäs jaksaa jotaki hommiaki tehä... | |
|