| heheh seuraapa kaivattaisiin :) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Janisutin Alokas
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 29 Registration date : 31.03.2011
| Aihe: heheh seuraapa kaivattaisiin :) Ke Huhti 06, 2011 9:44 pm | |
| Hehee nyt kun sain uuden hahmoni tehtyä niin löytyisikös jostakusta minulle ropetus seuraa? ))) Jaksaako tai viitsiikö kukaan tulla seurakseni ^^ Eli siis roolipelaus on ihan tuttua puuhaa kun sitä 12 vuotiaasta asti olen harrastellut, joten ei ole ensimmäinen kerta ( Nii no eka kerta tällä foorumilla, mutta eipäs nussita pilkkua ) Anteeksi, ei ole tarkoitus sitten olla mikään rivo.. en halua antaa sellasta kuvaa itsestäni Niin ja vielä en ole suunnitellut millaista roolipeliä haluaisin, mutta jos joku nyt voisi tulla seuraan niin tietenkin voitaisiin jutella asiasta... ^^ | |
|
| |
Cerberus Helvetin portin vartija
Viestien lukumäärä : 651 Ikä : 35 Registration date : 06.09.2008
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) Ke Huhti 06, 2011 10:00 pm | |
| Minusta tuntuu että olen kunnon stalkkeri kun odotan näitä pyyntöjä aina kovasti ja olen heti kinuamassa pelejä XD
Eli mielelläni pelaisin kanssasi jos seuraksesi kelpaan? Ajattelin ehdottaa josko jompikumpi enkeli pojistani sopisi sinulle seuraksi (rakas koirapalleroiseni kun ei taivaaseen voi tallustella).
Huomautan tässä myös että olen viikonlopun tosin epäaktiivisena koska minut on kutsuttu kaverille tampereelle, muuten olen aktiivinen kyllä lähes päivittäin viikollakin. | |
|
| |
RedMoon Bardi
Viestien lukumäärä : 248 Ikä : 29 Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen Registration date : 30.03.2011
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 7:29 am | |
| jos teille sopis, ni tehtässii sellanen 3 pelaajan rope :3 ku mulla ois toi sebastian käyttämättömänä. mäki haluaisin mukaan | |
|
| |
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 2:19 pm | |
| Meikä puoltaa, olisi enemmän kuin hieno idea. | |
|
| |
Janisutin Alokas
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 3:04 pm | |
| Ah!!! Tottakai seuranne kelpaa! Molempien hahaha )))) Jooo!!! Molemmat enkelipojut miun seuraan vaan heheheh ^^ Redmoon ei kuulemma vain heti pääse tänään aloittelemaan (tulee vähän myöhemmin), niin joskos me Cerbe tehtäisiin alotus jonnekkin? )) Saat valita itse kummalla enkelipojuistasi tahdot ropea ^^ ja itse en kanssa nyt viikonloppuna ehdi olla kovin aktiivinen, kun eräs ystäväni tulee yöksi ja pitää lukee kouluun sellasta jänskää kirjaa niin ei se haittaa ollenkaan | |
|
| |
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 4:56 pm | |
| ^ ^
Pistit pahan kun kummallakin olisi hienoa pelata. Luciferilla kuitenkin vähemmän pelattu joten...
Hienoa, haluatko itse aloittaa vai tekeekö meikä aloituksen? | |
|
| |
Janisutin Alokas
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 5:22 pm | |
| Hmmmm..... haluatko sä alottaa tälläkertaa? :DDDD Mua pelottaa vähän toi alotus kun oon vielä uus niin alota sä tälläkertaa ^^ | |
|
| |
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 5:24 pm | |
| Ok onko paikalla väliä, taivaassa aika varmasti mutta siellä missä? | |
|
| |
Janisutin Alokas
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 5:26 pm | |
| Ei oole, jonnekkin vaan menet ja kirjotat ja jatkan sit siitä jotain hienoo.. enköhän mä jokases paikas jotai keksi X D | |
|
| |
RedMoon Bardi
Viestien lukumäärä : 248 Ikä : 29 Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen Registration date : 30.03.2011
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 5:42 pm | |
| ei mullekkaa oo välii, mä voin sitte kirjottaa janisutin jälkeen | |
|
| |
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) To Huhti 07, 2011 5:43 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: heheh seuraapa kaivattaisiin :) | |