Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 "I am..." osio

Siirry alas 
+5
Rosario
Whitesilver
Cerberus
Castra
RedMoon
9 posters
KirjoittajaViesti
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 4:20 pm

täällä voit vähän kertoa itsestäsi: Ulkonäköä, mieltymyksiä, etc.

Joo, mä oon Sonja, asun kuopiossa. Mitä ny näitä lempinimiä on Sony, Sonkku, Sopuli, joskus Kira ja "RedMoon" nimimerkkiä kannan ylpeänä kaikkialla mihin menen ^^ Musikkimausta sen verran että pidän todella hevistä, eli kaikki Classinen metalli, indrustial, black, death menee, site rock Very Happy musiikki maku josta en pidä on 80-rock, rap...
Ulkonäköön sillee, että mä käytän paljon mustaa, ja joskun punasta. Mua ei kovin usein väreissä nähdä, pian tähän katelogiaan kuuluu myös nahkatakki. Mulla on blondit hiukset ja siniset silmät. (tästä päätellen voitte arvata mistä otin hieman mallia Cameliaan xDDD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 12:32 pm

Yay, odotinkin tällaista osiota x)

Eli siis, asiaan. Olen kulkenut vuodesta 2008 asti netissä nimimerkillä "Sinisilmä" ja myöhemmin olen myös alkanut käyttää nimeä "Castra" omaperäisyyden vuoksi. Sinisilmästä en kuitenkaan ole koskaan osannyt päästää irti, vaikka se ei kovin omaperäinen ole ;____;
Iältäni olen 15, täytän 16 vuotta 23. heinäkuuta, eli vuosimallia olen -95. Olen pituudeltani vain vaivaiset 151cm pitkä ja näytän muutenkin paljon nuoremmalta mitä olen, mutta olen oppinut elämään asian kanssa. Asun Lapissa ja suurimman osan ajastani vietän kotona piirrellen. Piirtämisen aloitin jo nuorena mutta vasta vuoden 2007 loppupuolella aloin ihan tosissani piirtämään (saimme internet-yhteyden tuolloin, jos oikein muistan). Koiraeläinpiirtäjä olen kai nimikkeeltäni, mutta ihmisiä piirtelen myös nykyisin, mutten koe olevani niissä mikään erityisen hyvä. Omistan taidesivut, sekä deviantART-tunnuksen.
Ja tuotah... harrastan itsepuolustusta, piirtämistä, pokkareiden keräämistä (tällä hetkellä hyllystä löytyy 170 mangapokkaria), itsepuolustusta ja partiota, joka on tosin jäänyt vähän vähemmälle muiden ryhmäläisten lopettaessa :C

Tykkään pelata konsolipelejä, kotoa löytyy Playstation 2 & 3, PSP, GameCube ja sellainen random halpiskonsoli, jossa on 50 peliä. Tanssimattokin löytyy, mutta sekin on halpis ja siinä ei voi pelata kuin kolmea siihen kuuluvaa pelejä, joita inhoan ja siksi se matto homehtuu kaapissa. Tahtoisin oikean, jonka voisin liitää koneeseen Stepmaniaan (joka ei toimi, mutta SILTI).

Musiikkimakuni perustuu tällä hetkellä pelkästään Vocaloid-musiikkiin, suurimpina suosikkeina Kagamine Rin & Len (yhdessä ja erikseen), Kaito, Meiko ja Luka. Pidän myös Tetosta, vaikka tämä onkin UTAU. Vocaloid on myös suurin fanituksenkohteeni tällä hetkellä ja se näkyy niin URL kuin IRL:kin *kantaa iloisesti kännykässään purjo-avaimenperää ja aina iltaisin tuijottaa conista ostamaansa Rin-figuuria* |D
Yliluonnollinen ja paranormaali kiinnostavat minua mutta olen skeptinen ja pyrin aina ensin löytämään jonkin luonnollisen syyn mutta todellakin uskon kummitteluun ja vastaavaan, omakohtaista kokemusta löytyy.

Öh, päivitän tätä viestiä sitten, jos tulee vielä jotain muuta mieleen. Tältä erää jätän tähän, tämä paisuu kohta pidemmäksi kuin roolipeliviestini keskimäärin x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 1:14 pm

Jahas rohkea rokan syö.

Tuota, 22 vuotta plakkarissa.
Työtön mutta ammatiltani nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaaja.
Oman kämpän omistaja (vuokra-asunto)
Asun keskisuomessa tällä hetkellä.

Harrastuksiani: Manga, (lukeminen ja piirtäminen) Anime, kirjoittaminen, novelleja, runoja, kaikkea randomia. Lukeminen, lähes kaikki menee mutta fantasia on lempiaiheeni. Dekkaritkin, mutta olen niiden suhteen äärimmäisen nirso. Pelaaminen, omistan PS2 modatun johon saan pelejä pirusti ladattua ja pelattua, liian paljon koska olen laiska pelaaja. XBOX360 johon, gears of war, Halo 3 (2 vanhalle boxille) sekä assassins greed.

Pelejä joista rakastan: Halot, Final Fantasy (VII ja VIII ovat lempipelini tästä sarjasta, kympistä en pidä mutta pelaan), Silent Hill :3, Residentl evilit, Persona (tosin pelaan vasta kakkosta ja siitäkin versiota jota ei koskaan julkaistu euroopassa).
Devil May Cry (johon ei lasketa uusinta tulevaa DMC5:sta, koska se on henkilökohtaisesta näkökulmasta Shaizzea), Guilty Gear (pelin tekija Daisuke Ishiwatari on yksi ihailemistani ihmisistä) BlazBlue (PS3 versio on parempi liikesarjojen toteutukseen.)
Lisääkin on mutta tässä useimmat mistä pidän.

Omistan myös tanssimaton ja haluaisin tietokoneelle myös stepmaniaan oman mutta koska ne ovat kalliita ei ole köyhällä varaa.

Mangaa luen aika päästä päähän, inhokkina mainitsen Love Hinan, en pidä mangakan tyylistä, en juonesta enkä hahmoista.

Olen uskonnolliselta kannaltani aika lailla samaa maata kuin japanilaiset shintolaisuuden kanssa, eli lähes kaikella on oma sielu ja olemus japanissa puhutaan Kamista.
Skandinaaviset jumalat ovat aina olleet lähellä sieluani, ja osaan aika monta mytologista tarinaa ulkoa (voiko noin sanoa?)

Yliluonnollinen kiinnostaa, henkilökohtaisi kokemuksia aaveista, enteistä yms. Enneunien lahjaa minulle ei ole vielä suotu.
Omistan Aleistrer Crowley Toth tarokit.

Minulla on liian vilkas mielikuvitus ( ja aivan liian kaksimielinenkin)

Musiikki makuni on laaja. Pidän äärimmäisen paljon pelimusiikista, Daisuke Ishiwatarin Rock heavy instumentaali kappaleet ovat taideteoksia, samoin Nobuo Uematsun upeat melodiat joiden parissa on itketty ja naurettu monet kerrat.
Klassisesta pidän, Bach, Mozart yms.
Pidän Japanilaisesta musiikista, minkälaisesta vaan periaatteessa.
Suomalaisesta hevistä nautin kovasti, mainintana Stamina, Sonata ja jatkuu.
Arvostan vanhaa musiikkia, Frank Sinatra, Billie Holiday, Elvis yms
Vocaloid on hieno keksintö ja oikeissa käsissä on saatu aikaan oikeita legendoja.
Kovan luokan fanittajaa minusta ei saa, siis yhdelle asialle fanaattista, tykkään olla kaikkiruokainen kaikessa ja avoin kaikelle.
Musiikissa elämän tyyliin on: "Kuka tahansa saattaa tehdä yhdenkin kappaleen, jopa ihminen jota inhoan tai musiikkilaji jota vihaan. saatta omistaa sellaisen yhden kokemuksen, joka koskettaa minua joten käännän sinulle selkäni, mutta jätän toisen korvan auki, siltä varalta että kuulisin sen"

Lisäilen kun tulee mieleen mutta tässä perustietoja.

Edit:// Heti tuli mieleen tärkeä harrastukseni jonka aina unohdan mainita, nimittäin Warhammer 40k Omistan Eldat (eli spaceelffi) armeijan. Lähinnä nuoremman veljeni sekä hänen toveriensa kanssa käymme äärimmäisen eeppisiä taisteluja joissa minä otan selkääni aina heikommalta armeijalta. Vielä jonakin päivänä vannon voittavani kuitenkin. Very Happy

Myöskin, minut löytää interneedin suuresta ja ihmeellisestä maailmasta yleensä nimimerkillä LuZu.


Viimeinen muokkaaja, Cerberus pvm Su Huhti 03, 2011 1:37 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 1:30 pm

// Totaalisen offina offiin
StepMania on minusta ilmainen ja sen voi koneelle ladata ihan sen oikeilta sivuilta (en muista enää osoitetta, mutta Googlettamalla löytyy). Itselläni kyllä ohjelma toimii hyvin mutta sitten siihen lataamani laulut eivät; heti kun valitsen kappaleen ohjelma sulkeutuu. Se ei kai tykkää Vocaloid Party pacistani, jonka latasin joulun alla x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 2:28 pm

Juu, mutta se matto minkä haluan on kallis, mulla on tällä hetkellä PS2 ohjain porttiin sopiva matto, tarvitsisin USB-maton, ja siihen mulla ei ole varaa. Koska haluaisin hieman paremman kuin sen mikä PS2:ssa, joka on siis sellaista "pehmeää" muovia.

Stepmaniallasi on ihan selvä asenne ongelma, sun pitää pitää sille puhuttelu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 9:34 pm

No nytpähän voisin jotain omituista ja luovaa kirjoittaa hieman itsestäni :>

Elikkäs olen 18 vuotias. Opiskelen lukiossa toista vuotta ja kohta olen kolmannen vuoden opiskelija. Ja ensi syksynä minun pitäisi kirjoittaa tämä meidän "kaunis" toinen äidinkielemme: ruotsi. Argh! Koulussani on kuvataide linja, jota käyn innoissani. Hurr.. Kuvis linjalla olevat voivat ottaa hieman vapautuksia toisista aineista ja laittaa niiden tilalle mitä muutakaan kuin kuvista xD

Pidän eläimistä, varsinkin koirista, taruolennoista, mytologioista, pelaamisesta ps2, ps3, tietokoneella, nindennolla poksu-peliä. Manga ja anime ovat olleet lähellä sydäntäni jo pienestä pitäen, kun katselin inoissani Pokemonia, Digimonia ja Hopeanuolta.
Eli rakastan suuresti kaiken maailman hirviöitä, varsnkin lohareita. Hurr hurr..

Eli siis piirrän kaikkein eniten lohikäärmeitä ja muita omituisia örmelöitä, mitä mieleeni juolahtaa. (vanhempani eivät ole koskaan pitäneet minun piirrustuksistani,mutta en ole antanut heidän estää piirtämistä. xD)

Pidän tosi paljon rokista ja siitä raskaammasta musiikista. Kuuntelen myös muitakin musiikkilajeja, mutta se riippuu ihan laulajasta ja koko bändistä, pidänkö siitä vai en. Mutta olen yrittänyt totuttaa itseni muullekin musiikille kuin vain rokille. Kuuntelen myös J-rokkia ja -poppia. Kiitos hyvin ystävieni! :3
Olen pienestä pitäen siis kuunnellut Nightwishiä ja siitä se sitten lähti. xD Muita bändejä, joista tyksin ovat Sonata Arctica, Green Day, Linkin Park, Three Days Grace yms.

Ja nyt viime kesä kävin Provinssi rokissa, ensimmäinen rockfestarini ikinä ja tykkäsin tosi paljon. No varmasti, kun pääesiintyjä sunnuntaina oli Rammstein.

Tykkään lukea kirjoja, varsinkin fantasia kirjoja, mutta pidän myös muistakin.
PIdän tosi paljon haaveilla asioista ja antaa mielikuvituksen ottaa vallan. Tämä on hyvin yleistä esim. koulussa ja juuri silloin, kun pitäisi lukea kokeisiin x'D Pidän elokuvista tosi paljon. Muun muassa Disneyn klassikkoja, Jurassic Parkkeja, Hachiko-elokuva (itkin kuin vesiputous, kun katsoin sen) ja moooooonia muita.

Kirjoitan lisää itsestäni vuonna pottu ja nakki. :>

Takaisin alkuun Siirry alas
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 7:07 pm

Minäkin voisin esittäytyä.

Olen opiskelija Helsingistä - tosin näin kesällä tietenkin tulee opiskelun sijaan raadettua kesätöissä. Iältäni olen Cerberusin ikätoveri, tosin 23 vuotta on jo tullut täytettyä.

Harrastuksiini kuuluu cosplay, näin kesällä tulee taas käytyä useammassa conissa ja tehtyä useampia asuja ja roolipelaaminen niin foorumi - kuin pen & paper, mese - että konsolipelien merkeissä, viime aikoina en tosin ole paljoa konsolipelejä pelannut, olen jumissa tales of Vesperiassa, ha ha. Suosikkipelejäni ovat Baten kaitos sekä BK Origins, Plants vs zombies, Tales of the Abyss sekä persona 3.

Luen niin kirjoja kuin sarjakuvia, mukaan lukien mangan. Tällä hetkellä suosikkikirjailijani on Terry Pratchett ja hänen teoksistaan ehdoton suosikkini Monstrous regiment. Mangamakuni puolestaan ylettyy ristiriitaisesti shonenin rymistelystä (fairytail, one piece) ja fanservisestä (gurren-lagann - tosin tätä katsoan animena) viktoriaanisen ajan tai vaihtoehtoisesti fantasiamaailman homoromanssi-vihjauksilla höystettyyn shojoon/joseihin (Godchild, 07-ghost, angel sanctuary).
Inhokkinani voisin tietenkin mainita useat suomeksikin julkaistut tusinashojot, jotka käsittelevät iiiih, niin ihastuneita tyttöjä jotka yrittävät jälleen kerran tehdä vaikutuksen siihen ihanan tavoittamattomaan ja cooliin poikaan (ja vaihtoehtoisesti tajuavat, että se ihanin poika olikin tuossa vieressä). Inhokkinani toimii pichi pichi pichi.

Katson myös kohtalaisen paljon leffoja, niin disneyn-klassikkoja kuin uudempaakin tuotantoa.

Musiikkimakuni on laaja, minulle kelpaa niin rock kuin pop, tosin aina välillä löytyy ärsyttäviä renkutuksia joita en voi sietää, lauluja joissa ei ole minkäänlaista sanomaa ja jotka saavat pääni särkemään.

Tämä on ensimmäinen foorumirope, jossa ensimmäinen luomani hahmo ei ole ihminen. Olen mieltynyt fantsuropeissa ihmishahmoilla pelaamiseen, kenties siitä syystä, että he ovat niin helppoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 12:15 pm

Täältä puolen ruutua löytyy Averia, tutummin Ave ja entiseltä nimimerkiltäni Grim.
Olen nainen ja syntynyt 5.11.1994, eli syksyllä täytän 17 -vuotta.
Asun Lapissa, tarkemmin Torniossa ja syksyllä aloitan toisen lukiovuoteni.

Jos kuvailisin itseäni, sanoihin että sulaudun hyvin massaan. Olen 160cm pitkä, tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen, tosin syksyllä todennäköisesti tulen ottamaan blondin värini takaisin. On aina hankala kuvailla luonnetta, mutta voin sen ainakin mainita, että olen täysiverinen skorpioni - pirun mustasukkainen ja ailahtelevainen.

Harrastuksiini kuuluu päälimmäisenä shoppailu. En oikein harrasta mitään, paitsi tietenkin roolipelaamista usemman vuoden takaa, lenkkeilyä ja saleilua. Hoidan kahta lemmikkiäni, 11 -vuotiasta maatiaiskissaa ja poikaystävää. En lue paljon mitään, kirjoja silloin tällöin jos satun johonkin koukuttumaan tai kouluun on pakko lukea, en siis oikein koskaan ole ollut kiinnostunut mistään tekstipohjaisesta, paitsi roolipeleistä. Harrastan myös piirtämistä, mutta nyt on ollut miltei vuoden mittainen artblock päällä kun mitään järkevää ei ole syntynyt. Ja tietysti minulle kelpaa myös online-roolipelit, joista rakkain on Ragnarok Online.

Musiikki- ja elokuvamakuni on laaja, tosin moni säikähtää kun tällainen poppia kuluttava sattuukin välillä kuuntelemaan raskaampaa musiikkia. Kulutan elokuvia liiaksikin ja kaikki uutuudet on aina nähtävä.

Lisään kun on lisättävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
The Seventh
Ylin valta
The Seventh


Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 33
Location : Unimaailma
Registration date : 10.01.2008

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeSu Heinä 10, 2011 7:38 pm

Okei elikkäs itse pääpirulainen kanssa esittelyyn (vaikka cerberoshan se tällä hetkellä on)

Arrow Ikää 20 vuotta ihmisiässä

Arrow Kajaanilainen cityvampyyri
Arrow Puoliverinen kaveri joka syntyi kreikassa mutta muuttanut asumaan 7-vuotiaana Suomeen.

Tuota tuota..tällä hetkellä asun äitini kanssa taas vaikka asuin jo vähän aikaa yksin. Syynä tähän on kaikenlaiset vastoinkäymiset.
3 suurinta syytä olivat:

1. Isän yllättävä kuolema
2. Heti perään parhaan kaverini itsemurha joka oli kuin lisää suolaa haavoihin
ja nro 3 on se että jätin koulun kesken koska en yksinkertaisesti jaksanut enään sitä hommaa.

Kokisi alunperin kouluttautunut työtön kaveri tällä hetkellä. Ennen sairaalan koekaniinina juossut kaveri joka omisti pahat vatsaongelmat (joskin riski syöpään vielä suuri)

Harrastuksiini kuuluvat musiikki, lähinnä sen kuuntelu vaikka kitaran omistankin, kaikki Aasialainen kulttuuri vaikka Japani nouseekin kaiken yläpuolelle.
Anime ja manga ovat elämän lähteeni samoin roolipelit ja kahvi. Hengityskin tapahtuu piirtämisen kautta. Intohimo piirtämiseen on säilynyt 7-vuotiaasta lähtien ja tulee jatkumaan hautaan asti (jos sinne ikinä päädynkään) Tämmöinen nettiropetus on silti vielä hieman uutta vaikka 4-vuotta tätä on nyt tultu harrastettua. Silti meinaa taidot välillä ruostua ja viestit jäädä valitettavan lyhyiksi mikä sitten harmittaa jälkeenpäin.
Luen myös todella paljon kirjoja ja maku on laaja. Silti se tuppaa useinmiten jäämään kauhukirjallisuuden ja fantasian puolelle.
Itse kirjoitan kanssa tarinoita (toiveena saada ne joskus kirjoiksi) ja laulun sanojen ja runojen rustaus.)

abolutisti tupakan ja alkoholin suhteen (silti hyväksyn ne kaikki jotka juovat ja polttavat kunhan tietävät kohtuuden rajat)

Entinen laiska hikikomori joka ei suunilleen koskaan poistunut talosta, nykyinen liikunta aktivisti mikä on myös yksi syy miksi vastailu on vähäistä vaikka se ei ole hyvä asia.

Muita pelejä joita pelaan ovat Angel islandin lisäksi Hawaii rope mitä suosittelen lämpimästi (sieltä poimin cerbun mukaan elämäni hullunmyllyyn)
Facebookissakin pääpainoitteisesti olen vain pelaamassa pelejä.
Omistan PSP konsolin ja siihen muutamia pelejä. Rakastan kauhupelejä ja rpg pelejä yli kaiken. Ehdottomia suosikkejani ovat Silent hill, resident evil, Devil may cry, Jack & Daxter sarja, Final fantasy sarja (eniten 7 fani) ja kaikenlaiset animepelit. Lisämainintana suosittelen Shin megami tensei sarjaa/ personaa kaikille
Pelejä on tullut pelattua AIVAN LIIKAA JA SILTI NIIN VÄHÄN.
Tietokoneella Pelaan lähinnä Touhou pelejä, Bejeweled, audio surf, Amnesia ja kolme MMORPG peliä jotka ovat suosikki järjestyksessä:

1. Perfect world
2. Forsaken world
3. Jade Dynasty

(vihaan WOWia sydämmeni pohjasta joten pahoitteluni WOWIn faneille)

Uskonnollinen kantani on...tjaah. Vaikka kristitty olen, en oiken usko jumalaan. Elämän tyylini on Satanistien mutta ajattelu maailmani on enemmän budhalainen. Eli sanotaan että toistaiseksi etsintä ajalla.
Satanistisella tarkoitan sitten sitä että kaikki mitä teen on pyrkimystä oman mielihyvän saavuttamiseen. Ei saa sekoittaa Saatanan palvontaan joka on kristinuskon vastakohta.

Persoona lyhyesti: Hyvin ailahtelevainen, hyvin synkkä angastaaja pahoina päivinä, ja taas ylitsepursuava energia pakkaus silloin kun on hyvät päivät. Valitettasti noita huonoja näyttää aina olevan enemmän.
Hyvin pessimistinen monen asian suhteen, helposti ihmismassoissa ahdistuva, omien periaatteiden ja ajatusmaailman jyrkästi ylläpitävä.
Vihaa hyvin monenlaisia laumaihmisiä: Pissikset, juopot, wanabet ja uskonnolliset fanaatikot.
Maahanmuuttajia vastaan en omaa mitään koska olen itsekkin puoliverinen.

Mielikuvitus aivan liian villi ja kiitos Cerbun siitä on tullut myös erittäin kaksimielinen.

Musiikki maku on laaja melkein laidasta laitaan mutta humppa ja iskelmä ja räppi ovat saatanasta.
Metalli ja j-rock fani lähinnä. DIR EN GREY ja MOI DIX MOIS ja GAZETTE ovat j-rockin ehdottomat suosikit.
Metalli puoli on aivan liian laaja mutta jos joitain nimiä pitäisi mainit niin: TURMION KÄTILÖT, RUOSKA, KOTITEOLLISUUS ja STAM1NA
sitten yleiseen rockkiin tulevat : THREE DAYS GRACE, PAPA ROACH ja ehdottomana kuninkaana noirfolck ruhtinas VOLTAIRE
Grungen puolella taas RED HOT CHILIPEPERS, BLUE OYSTER CULT ja PINK FLOYD ja NIRVANA

Rakkaat ihmiset ovat aina sydäntä läsnä ja asetan heidät aina oman elämäni edelle. Muiden onni on minulle tärkeämpää kuin omani vaikka sitä tavoittelenkin.
Rakkaus elämää en kommentoi sen sekavuuden takia mutta kun sellainen ihminen on..hän tietää että paikka sydämessä pysyy ( ei viittaa tällä nyt kehenkään ei)

Joo taisi olla aika sekava kuvaus mutta siis... taiteellinen ailahtelevainen kaveri jonka aktiivisuus kaikkeen riippuu päivästä ja mielialasta.
Silti uusia kavereita kaipaan ja tietysti peliseuraa.

Nautitaan ANGEL ISLANDISTA YHDESSÄ cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quilanthas.deviantart.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeTi Heinä 12, 2011 4:04 pm

:Cerbu kuittaa.

-Koskaan en mitään pahaa ole tehnyt on ihan oma vikasi jos olet kaksimielinen, saatoin auttaa sen herättämisessä mutta syyllinen siihen en ole XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Darayka
Alokas



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 28.07.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeMa Elo 01, 2011 11:20 pm

Jospa sitä tännekkin sitten jotain tekstiä heittäisi~

Olen 19 vuotias rahaton opiskelija Mikkelistä. Ihan pian muutan tosin Lahteen, ihanaan uuteen kämppään, ja aloitan opiskeluni muotoiluinstituutissa ja toivon mukaan valmistun graafikoksi sitten aikanaan. Netissä minut tunnetaan nimellä Darayka.

Olen päästä varpaisiin asti larppaaja ja roolipelaaja. Eniten ropetan ihan livenä, mutta nyt aloitin foorumiropettamisen jälleen ensiavuksi ikiaikaiseen larp- ja roolipelipuutteeseen. Tlahuipoztlikin on hahmo, joka on jo esiintynyt eräässä larp-trilogiassa. Larppauksen lisäksi myös boffaan Perkeleen riveissä (ainut urheilullinen harrastukseni yhyy) sekä piirrän, maalaan ja yritän kirjoittaakkin. Sain juuri hiljattain itselleni piirtopöydän ja olen rakastunut siihen syvästi. Fan artteja voin ehkä joskus piirtäää kunhan kaikilta hommilta ehdin :3 Pianonsoitto on myös ihanaa, olen vain aika huono siinä kun en jaksa opetella. To Zanarkand on soittolistallani aina, sitä on kiva soittaa.

Joo ja pelaan myös konsolipelejä jonkun verran, nyt en vain omista omaa pleikkaria niin se vaikeutuu. Final Fantasyt ovat suuri rakkauteni, pelasin juuri seiskan läpi ja kasi on menossa.

Mangaakin olen lukenut, vähenemässä määrin tosin, mutta pidän mm. FMA:sta, Samurai Champloosta, Black Lagoonista ja One Piecesta. Söpötkin sarjat menee aina välillä jos oikein kiva sellainen löytyy. Kuulun kyllä Mikkelin Anime ja Manga yhdistykseen eli MAMYyn, mutta rahaa ja innostusta mangan lukemiseen ei vain oikein ole ollut.

Ja öö musiikkimaku on hyvin sekalainen. Tykkään kuunnella eeppistä taistelumusiikkia, kuten Equilibriumia tai Eluveitea. Toisaalta pidän myös klassisesta, instrumental ja soundtrack musiikista, kuten Audiomachinesta, sekä vaikka inkkarimusiikista. Kuuntelen myös gagaa ja monenlaista rock-pop musiikkia. En sulje mitään musiikin osa-aluetta suoraan pois: jos pidän jostain biisistä niin kuuntelen sitä.

Persoonani on ailahteleva. En ole ihan hirveän sosiaalinen aina, mutta yritän kovasti. Toisinaan pompin ympäriinsä kuin aineissa ja toisinaan mökötän yksi jossain.
Mut oikeesti oon ihan kiva : D

Joo. Toivottavasti pääsen pelaaman mahd. monen kanssa täällä.

Saa kysyä jos kiinnostaa jotain kysyä, tutustun mielellää kyl ihmisii vaikka oonki tämmöne mörkö :3


Takaisin alkuun Siirry alas
Paperilyhty
Alokas
Paperilyhty


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 30
Location : Joensuu
Registration date : 30.07.2011

"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 1:14 pm

Syteen tai saveen sitten vaan .. :'D


" Se, joka katsoo viikonloppu aamun piirrettyjä "

Kutsumanimiä: Tunnetaan mm. BandaTurtlena ja paperilyhtynä.
Ikä: vuosimallia -94
Pituus: 165,5 cm
Random information: Elokuva & sarjakuva fanittaja.
Graafisen suunnittelun opiskelija.
Pelipuoli: Pelaan enimmäkseen PC sekä Nitendo DS pelejä,
tällä hetkellä kovassa suosiossa ovat AC 1 & 2, Fable,
Kingdom Hearts 358/2 days sekä Kingdom Hearts re:coded



Elikkää.. Olen tälläinen köyhä opiskelijan pallero joensuun seudulta,
ja opiskelen graafista suunnittelua toista vuotta, tarkoituksenani
valmistua media assistentiksi. Tunnen olevani ihan tavallinen pulliainen,
vaikkakin hieman erikoisine kiinnostuksen kohteineni, niinkuin jotkut
tuppaavat sanomaan : Otakuksi jne. Omaan myös tavan pukeutua
poikamaisiin vaatteisiin, sillä en pidä mekoista taikka hameista D:.
Luen melko paljon, ja aiheet vaihtelevat ajoittain, enimmäkseen
fantasiaa ja dekkareita pokkareiden rinnalla. Pidän myös mahdottomasti
marvel aiheisista jutuista, piirretyistä/animaatioista,ja kaiken näköisistä
supersankari jutuista, tälläiset jutut on lähellä sydäntä
, samoiten supernatural. Mytologiat kiinnostavat myös ja
nykyään egyptin ja intian kulttuurit yms. Anime ja manga kiinnostaa
melko lailla kaikenlaisessa teemassa ja sitä on tullu kateltua melkoisesti,
ensimmäinen koskaan katsomani taisi olla silloin aikoinaan totoro.

Harrastuksistani... " varsinaista " harrastusta minulla ei niinkään ole.
Aikoinaan harrastin vakituisemmin ratsastusta, mutta sitten kun
onnistuin melkein menettämään nenäni, jäi sekin sitten vähän taka alalle.
Piirtäminen, lukeminen, dataaminen ja sen sellainen onkin sitten jäänyt.
Cosplaykin on mukavaa, ja sitäkin harrastan, mutta en kovin taidokkaasti o 3 o.

Musiikkimaustani yms.

Musiikki maultani olen melkolailla kaikki ruokainen.. Niinkuin myös mangan
ja animen kannalta. Toki hitusen katson miä verkkokalvoilleni sysään
ja näin pois päin, mutta en hirveämmin omaa mitään ennakkoluuloja.
Nykyään katson myös paljon näitä amerikkalaisia animaatioita.
mm. Justice League, Batman: under the redhood. jne.
Musiikkiin taas palatakseni kuuntelen vähän kaikkea, mutta ultimate suosikkina
on pysynyt Nickelback. Kuuntelen myös hyvin paljon soundtrackeja : )
Siispä jumaloin Hans Zimmeria ja Joe Hisashia : >

.. aika randomia. Jos jäi kysyttävää niin saa kysyä : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





"I am..." osio Empty
ViestiAihe: Vs: "I am..." osio   "I am..." osio Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
"I am..." osio
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Keskustelu-
Siirry: