(( Poistakaa jos on täysin turha topic. Halusin tehdä tämän erikseen sen sijaan, että mainitsisin keskustelussa vain ohimennen. Tahdon, ettei tätä sivuuteta ihan noin vain 8'I )).
Eli, tässä kun olen noiden luonnonhenkikettujen kanssa viime aikoina varsinkin pähkäillyt (olen luomassa uutta hahmoa) niin tajusin, että jos toinen loisi samankaltaisen hahmon, kaikki, mitä olen omilla hahmoillani selittänyt näiden lajista, voisi romuttua kerralla.
Olisiko siis mahdollista, että tänne saataisiin erikseen osio, jossa esim. omat lajit tai roolipelikohtaiset lajit voisivat olla tarkasti kuvattuna ja esillä? Näin vältettäisiin ristiriitaisuuksia ja saataisiin ehkä kartutettua hyvällä lykyllä joitain lajeja :---D
Mitä mieltä te muut olette? Tietty tämä palvelee omia tarkoituksiani eniten tässä, mutta...
Jos tämä kuulostaa hyvältä, niin olisiko jokin viestimäärä etc. ehtona lajidatan muokkaamiselle? Entä laitettaisiinko lajidataan vain selkeästi itse luodut/muokatut lajit (esim. luonnonhenki on olentona monissa kulttuureissa tunnettu, mutta itse käyttämäni kettuluonnonhenget mukailevat enemmän japanilaista kitsunea silti olematta tätä lajia), vai jokainen täällä esiintyvä laji?
Ja umm... entä lajit, kuten vampyyri? Ihmisillä on erilaisia headcanoneita sille, miksi vampyyrit esim. karttavat auringonvaloa. Pitäisikö kaikkien olentojen kanssa siis olla joku yhtenäinen linja?