Averia Nimetön
Viestien lukumäärä : 88 Ikä : 30 Location : Tornio Registration date : 18.06.2011
| Aihe: Pylläri To Loka 20, 2011 6:19 pm | |
| Cerbulle tämmöinen tuli tehtyä :> Okei mulla on huono omatunto, kun vastaamisessa kestää ja oon jo pidemmän aikaa yrittänyt piirtää Eziä, niin nyt piti ottaa itteä niskasta kiinni. Lisäksi etten oo miesmuistiin piirtänyt fan artteja! Ensin kuvaan piti tulla Ez kaikkine mahtavine siipineen, mutten hennonnut pilata kuvaa yrityksellä väkertää jonkinlainen keskiruumin, niin siitä tuli vain tuollainen ja siivellä yritin tuoda jotain yksityiskohtaa. Hmm, ja tuota, en tiedä tuliko vähän liian lihaksikkaan oloinen - en vain osaa piirtää hoikkia miehiä! Sen piti hymyillä vähän :< | |
|
Cerberus Helvetin portin vartija
Viestien lukumäärä : 651 Ikä : 35 Registration date : 06.09.2008
| Aihe: Vs: Pylläri To Loka 20, 2011 10:07 pm | |
| O.O Mä olen nyt ihan äimänä. Kiitos tästä. Aivan ihana <3 Eikä siinä mitään hätää ole jos kestää vastailla, oma elämä menee aina edelle ja sitten tulee muut asiat. Me kyllä jaksamme odottaa. Tai ainakin minä jaksan. Ihanaa saada EZistä varsinkin arttia koska poika on tällä hetkellä oma lempihahmoni (huomaa kyllä siitä pelien määrästäkimn XD) | |
|
Averia Nimetön
Viestien lukumäärä : 88 Ikä : 30 Location : Tornio Registration date : 18.06.2011
| Aihe: Vs: Pylläri To Loka 20, 2011 10:24 pm | |
| Ole hyvä vain, tätä oli oikein mielenkiintoista väkertää eikä mennyt sulkien kanssa hermot kuin muutama tuhat kerta Mukavaa, että tykkäät n__n | |
|