Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sivujuoni aivomyrsky

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 5:50 pm

Eli nyt tänne hyvät ihmiset hyviä sivujuoni ideoita joista keskustellaan ja toteutellaan. Jos ideoita on runsaasti äänestellään tai päätetään järjestystä.
HUOM. Cerbu ei ole koskaan ennen luonut sivujuonia että jos käsitän jotain väärin voitte tehdä naamapalmuja ihan luvan kanssa.

Itse en dominoi tätä asiaa vielä yhtään vaan annan vapaan sanan teille rakkaat pelaajat. Saatan ehdotella ja muokkailla ehdotuksia toki hieman jos ne tuntuvat sopivan pääjuonen sivujuoneksi paremmin kuin omaksi yksittäiseksi juonekseen tässä ohella.

Siis, ei kun ideoimaan ja kertomaan minkälaisia hienoja ja eeppisiä sivujuonia te haluatte täällä Angel Islandissa pelailla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 6:14 pm

Itsekään en ole koskaan ennen sivuojuonia suunnitellut, johtuen aika mitättömästä roolipelikokemuksestani OuO''
En osaa itse ainakaan ihan vielä sanoa, millainen sivujuoni olisi mukava (fail minä xD), kun en ole miettinyt kuin omalle hahmolleni sivujuoni-sivujuonta, joka keskittyy vain omaan hahmooni, eikä varsinaisesti muihin :__D

Heitän tästä vähän randomina, että olisi mielenkiintoista, jos Saarille ilmestyisi joku, joka johtaisi jonkinlaista 'alamaailman' operaatiota.
En tosin tiedä oikein mitä tai ketä vastaan, ja mikä tämä operaatio edes olisi, mutta... orz *facepalmaa itselleen*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 7:26 pm

Innostuin itsekin tuosta sivujuonesta jonkin verran : D joten pistämpä tänne joitain hyviä ehdotuksia, jos niitä tupsahtaa mieleeni. Mielestäni o hyvä idea olla jonkinlainen sivujuoni pääjuonen oheella.

Minulla tuli lisää ideaa tuohon Sinisilmän ideaan.. Että on juuri tuollainen "mafia" pomo, joka on kerännyt ajan saatassa porukkaa itselleen ja yrittää saada valtaa itselleen esim. alistamalla muita tahtoonsa yms. Tästä tyypistä tai sen porukasta ei ole hirveästi tiedetty mitään, mutta pikku hiljaa tämän "mafian" tekemisiä on tullut koko ajan enemmän esille.

Minulla tuli tällainen jatko idea mieleeni : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 5:56 pm

^Joo OuO/
Ja tämä 'mafiapomo' sitten voisi yrittää saada mukaansa ihan muidenkin pelaajien hahmoja, jolloin voisi mahdollisesti avautua jonkinlaisia 'arvoasteikkoja' ja vastaavaa tuohon pieneen mutta kasvavaan... porukkaan CB
Riippuen hieman tämän 'mafian' periaatteesta, voisin todennäköisesti ainakin Sirenan heittää tuohon mukaan, sillä kun sattuu olemaan sellaisia luonteenpiirteitä, että se ehkä kykenisikin olemaan mukana tuollaisessa.

Millainen tämä niin sanottu mafia sitten olisi? Tulisiko johtajana olemaan joku jo nykyisistä hahmoista, jotka pelissä ovat mukana, vai tekisikö joku sitten ihan erikseen tuon pääjehun? Ja mikä olisi sitten tuo aate, mitä nämä ajavat takaa? Pelkästään kasvava valta ensin alamaailmassa ja pikkuhiljaa 'elintilan' saaminen muualta, kunnes kaikki alueet Saarista Taivaaseen ja Helvettiin olisi vallattu?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 09, 2011 5:51 pm

Miten olisi mafia tyyli ihan näin rikollisella tasolla.
Eli, jos puhutaan mafiasta puhutaan perheestä, joka hallinnoi jotain alamaailman rikollista toimintaa. Heitän tässä nyt aivomyrskyyn ehdotuksia.
1. Jokin perhe (mafia) joka hallinnoi saaren alamaailmaa, eli esimerkiksi. Orjien myynti, niin helvettiin kuin taivaaseen. Esim taivaaseen erilaisten eläimien myynti erilaisiin Taivaan kiellettyihin juhliin yms. Enkeleitä orjiksi helvettiin yms.
Tavaroiden salakuljetus taivaan ja helvetin välillä.
Erilaisten rikollisten "suojelu" rahaa vastaan ja näiden ilmiantaminen. Esimerkiksi. Taivaassa etsitään jota kuta renegade enkeliä ja tämä mafia auttaa hyvästä summasta ottamaan tämän enkelin kiinni.

Siinä hieman

2. Jengi eli ei niin järjestäytynyt rikollisuus.
Tyyliin alkanut jostain nuorien ideasta olla kapinallisia, sitten on riehuttu varasteltu, rikottu paikkoja yms.
Tästä saisi helposti kehitettyä "siistimmän" toiminnan sillä että ennen täysin järjestäydyttömään jengiin tulee uusi jäsen, karismaattinen/uhkaileva/viisas/julma joka vie johtajan paikan ja jolla on selkeät suunnitelmat tulevaisuuden varalle mitä tehdään ja minne mennään ja ei niin järjestäytynyt rikollisuus muuttuu "serious business" tyyliseksi.

Tässä hieman omia ajatuksiani asian tiimoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 09, 2011 8:17 pm

^Itse olisin ehdottomasti tuollaisen jengin kannalla :----D *innostuu*
Eli olisiko aluksi ihan jotain randomia retteilöintiä ja sitten jossain vaiheessa tuo uusi pomo astuu kuvaan, vai alkaako varsinaisesti juoni liikkeelle jo siitä, että pelataan valtaanottopeli/pomo on jo ottanut vallan (anteeksi, kun olen sekava jo tähän aikaan illasta orz)?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 4:34 pm

Iik. Mulle tulee nyt hirveä innostus luoda tuota varten hahmo (kolme hahmoa jo tulossa muutenkin) Yäh.

Juu noitahan voi kumpiakin käyttää sitten jos koskaan saadaan innostusta mutta itsekin menisin tuon jengin puolelle. Sehän voisi lähteä siitä ei niin järjestäytyneestä siihen asti kunnes on sovittu kuka tekee bossi hahmon?

Sekavuus on hyve : D
Musta tuntuu ettei ilman sitä selviä. (okei ehkä pitäisi mutta oma elämäni ainakin on yhtä sekavaa menoa ja meininkiä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 5:08 pm

Olisiko jengillä sitten aluksi joku alustava pomo?
Ja jos, niin olisikohan mahdollista, että joku jo luoduista hahmoista voisi ehkä olla enemmän tai vähemmän tarkoituksella syntyneen porukan johtaja, niin ei tarvitsisi alkaa ihan turhaan luomaan hahmoja ouo'''
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 5:36 pm

Ainahan jengejä joku johtaa, joku joka alunperin sai sen hienon idean että nyt haluaa riehua porukalla. Ainakin uskoisin sen olevan fiksumpaa niin.

Juuh, se on helpompaa ottaa valmiita hahmoja, varsinkin jos haluaa jonkun hahmonsa siihen mukaan, eli ei ole pakko tehdä hahmoja ihan vaan sitä varten. Itselläni vaan ei mikään hahmo oikein sovellu tähän joten. : /
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 6:00 pm

^Sama vähän minullakin, Sirena varmaan olisi noista eniten kapinallishenkinen, mutta ei tästä ihan rettelöitsijää välttämättä saisi . _ .
Muut hahmot ovat liian 'kilttejä', tai kyvyttömiä tuollaiseen hommaan (=sosiaalisuus ei ehkä se parhain x'D)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 6:46 pm


Hmm.. Heitän tähän väliin kommentin x'D
Minun mielestä nuo molemmat ideat ovat mielenkiintoisia ja varmasti mukaansa tempaavia. Mutta silti tuo ihan Jengi-idea kuulostaa jonkin verran kivemmalta, joten laitetaanko tuumasta toimeen.

Hahmoista vielä jotain:
En ole vielä päättänyt, että ketkä tai kenet tahtoisin laittaa tähän juttuun mukaan. Ehkä joko Shoneah (minun pieni loharini x3) tai sitten tuo yhden vanhimmistani luomuksistani/hirviöistäni tänne pistämään paikkoja sekaisin. Puhun nyt Sniper-hahmosani, josta olen nyt piirtänyt pari kuvaa devuun.
Jos kukaan muu ei keksi sopivaa hahmoa sen jengin pomoksi, niin voisin uhrata Sniperini siihen hommaan. Tietenkin minun pitää miettiä, miten saisin hänet tupsahduttua tähän maailmaan, koska Sniper asustelee toisessa ulottuvuudessa (minun mielessäni x'D).

Mutta mitä mieltä te olette, arvoisat muut pelaajat :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 6:51 pm

^Kuulostaa oikein hyvältä c:
Ja mitä olen Sniperista nähnyt, niin oikein hyvältä jengipomolta se vaikuttaisi. Tai ainakin sellainen jengi-look on ~
Ajattelitko muuten sitä siksi alkupomoksi, joka syrjäyttetään myöhemmin, vai siksi, joka tulee ja järjestää toiminnan?

Itse olen suunnitellut viimeistä hahmoani, ja mietin, että voisin tehdä siitä sen järjestäytyneen pomon uskollisen apurin |D
Tarkempia yksityiskohtia en viitsi vielä hahmosta tai sen motiiveista tuoda julki, ennen kuin on mietitty enemmän sivujuonta
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 7:03 pm


Kiitos. Ja totta. Sniper on hieman semmoinen jengiläinen. Ainakin silloin aikoinaan, kun loin hänet xD
Minä en osaa päättää olisi Sniper entinen vai uusi johtaja.. Ehkä kumminkin voisin laittaa hänet uudeksi johtajaksi. Kumminkin, jos Sniper saapuu/ilmestyy jonkin portaalin kautta tänne Angel Islandiin.

Sinunkin ideasi hahmostasi kuulostaa hyviltä :3 Tuskin maltan odottaa uuden hahmosi tupsahtamista tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Loka 22, 2011 2:50 pm

^Oma hahmoni olisi nyt jotakuinin suunniteltu ja motiivit olisivat tiedossa. Kirjoitin tähän äsken pitkän pätkän syitä ja tietoa, mutta onnistuis sössimään ja kaikki katosi |D
Joten kysyn vain, että onko sinulal vielä tiedossa, miksi ja mitä varten Sniper keräisi joukkoja?

Omalla hahmollani tulisi ainakin olemaan jonkin verran alaisia, joista Sniper varmasti hyötyisi näiden vakoilutaitojen ja ketteryyden ansiosta. Hahmollani kun tulee olemaan pieni kujakissa-armeija [tosin alalliset muistuttavat enemmän Fabianin kaltaisia nekomimi-hahmoja ja niiden variaatioita] johtuen omasta, uudesta ulkonäöstään ja taidoistaan johtamistehtävissä. Tämä kun oli aikanaan korkea-arvoinen ja hyvinkin arvostettu Power, eli Taivaallisten sotajoukkujen soturienkeli. Kumminkin, sössittyään tehtävällään ja tullessaan kirotuksi tämä lavasti häpeissään oman kuolemansa ja katosi maan alle tarkoituksenaan löytää keino kirouksen poistamiseen. Alaiset hän hankki, jotta voisi heidän avullaan kerätä nopeammin ja laajemmin tietoa eri puolilta saarta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 12:01 pm

Voi D: Tosi harmmilista. Minullekin on muutaman kerran käynyt tuolla tavalla, joten..

Valitettavasti en ole kerennyt suunnitella Sniper motivaatioita kunnolla kouluhommien takia sekä innostukseni on hieman hakuteissä, koska ideoita on sen verran, etten osaa päättää niistä parasta. >_<''

Mutta voisin kertoa mitä olen tähän asti olen pohtinut minun Sniperista :3 Saatan vielä muutella juttuja, jos saan jokin super hienon idean, mutta katsotaan.

Elikkä ajattelin, että Sniper joutuu jonkin portaalin tai yms. nielaisemiksi omasta maailmastaan, jossa tämä on asustanut satoja vuosia. (kyllä.. hän ei ole nuori yksilö xD) Kun Sniper päätyy Saaristoon tai Helvettiin, tämä on aivan ihmeissään koko paikasta. Tietenkin hän tahtoo takaisin omaan maahansa, mutta herrasella ei ole mitään erikosia maagisia voimia, joilla voisi pomppia universumista toiseen.
Joten hän alkaa etsiä miten voisi palata takaisin maailmaansa ja päätyy sitten valtaamaan tämän jengin tavalla tai toisella.. kiltisti tai julmasti. Sniper ei tietenkään tahdo kertoa kunnolla itsestään tai omista suunnitelmistaan. Hän ei tahdo paljastaa, että on koeputkiyksilö, joka luotiin fyysisesti vahvaksi olennoksi.
Mutta minulla olisi myös ajatuksena, että pikku hiljaa Sniper alkaa pitämään enemmän Angel Islandista (ja lopulta ei ahkä tahdokaan palata omaan universumiinsa) :3

Joten tuossa olisi pientä tietoa minun Sniperista näin alkujaiseksi. Pitäisi vaan tehdä herrasesta infopläjäys ja laittaa se sitten tänne. *hieman laiskottaa* >_<
Aion kyllä kirjoittaa laittaa Sniperin tänne mahdollisimman pian, niin saadaan tämä sivujuoni juttu eteenpäin x3


Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 12:05 pm

^Tuossahan olisi vallan hyvä motivaatio Sniperille perustaa oma porukka OuO
Ja aluksihan herra voisi oman hahmoni tapaan yrittää löytää vastauksia hajaannuttamalla väestöä (ja kenties siinä samalla myös kasvattaa omaa valtaa, kun alaisten määtä kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi), ja jos tämä sitten paikkaan tykästyy, niin kenties sen jälkeen vain kasvattaa omaa väkeään ja nousta alamaailman hallitsijaksi CB<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 12:27 pm

O.O tykkäsit siitä *Yay*
Mutta juu. Ehdotuksesi oli hyvä ja sen voisi toteuttaa >: 3 Kyllä aletaanhan suunnittelemaan enemmän, niin tästä tulee muikaiseva. Ainakin minun pitää, jotta saan homman luistamaan xD

köh.. tälleinan hieno btw: Minulla vaan tulee tästä sivujuoni aivomyrskystä mieleen AC brotherhood x'D Heh! Pelasin kyseisen pelin loppuun viime viikolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 3:01 pm

^Voisin kirjoittaa tuon hahmoni esittelyn ja laittaa tänään hakemuksenkin, että se hyväksyttäisiin *u*
Niin kun saat Sniperisi valmiiksi, niin voisimme kai vetaista sitten jo sellaisen... eh, aloituspelin? Jossa Sniper ja oma hahmoni voisivat jo hieroa yhteistyötä? CB

Off // asdfg minäkin tahdon pelata sitä peliä asdfg hnngh se näyttää siistiltä ; __ ;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:42 pm

Voisin itsekin tehdä hahmon tähän hommaan jos minun annetaan ; D
Ensin tulee kyllä ainakin yksi toinen hahmo mutta jos saatte hommat alkamaan sitä ennen niin jos saan "varata" paikan jengissä ennakkoon. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:48 pm

^Tee ihmeessä OuO/
Onko sinulla muuten jotain tiettyä arvoasemaa tai vastaavaa, jonka tahtoisit erityisesti varata?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:53 pm

Ajattelin sellaista jokapaikan miestä. Tyyliin "handyman". Eli tyyppi joka ei ole kakkosmies mutta lähinnä sitä paikkaa. Ajattelin tehdä hahmosta sellaisen siis joka siivoaa aina kaikki jäljet ja henkilöt silloin kun tarvitaan "hienovaraisia" metodeja. >: )
Tyyliin se henkilö joka seuraa aina varjona perässä kun muut on niitä jotka on ns. karismaattisia johtajia jotka saa kaikki kulkemaan perässään olemalla kovaäänisiä yms.
Kun oma hahmoni on se porukan hiljaisempi, tai ei niin ulospäin suuntautuva kuin muut.
Evil henchman : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:54 pm

Ooh, Shadow Lord xD
*muisti yhtäkkiä tuon termin Ouranista*
Kannatan ajatustasi @ u @
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:59 pm

Kiitos : )
Shadow Lord XD
Hienoa *brainstorm*
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 2:14 pm


Sini// Suosittelen lämpimästi, että kokeilet joskus sitä. Kannattaa kumminkin pelata ensin ne edelliset pelit, jotta saan juonesti kiinni :3
Khyllä yritän saada Sniperin tiedot tehtyä. x3

Cerbu// En tainnut keretä mainita aikaisemmin, että tuo sinun hahmosi kuulostaa mahtavalta. Ihastuttava herrasmies x3 *khe khe hee* Tietenkin sinun hahmosi annetaan tulla joukkoon mukaan >; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Joulu 31, 2011 8:11 pm

Toivottoavasti ketään ei haittaa, että kirjoitan kaksi viestiä peräkkäin. Olin jo kirjoittanut tuonne off-keskustelujen puolella, joten laitan tänne uuden viestin tähän sivujuoneen liittyen :3

Joten sain vihdoin ja viimein Sniperini tiedot mietittyä rauhassa ja laitoin hänet hahmohakemukseen. Toivottavasti hän kuulostaa hyvältä ja ilmoittakaa, jos tiedoissa on jotain häikkää.
Voimme siis suunnitella sivujuonta eteenpäin : D Yay!

Lisäksi tähän pienenä kymysyksenä: Miten teidän muiden hahmo suunnittelu oikein sujuu? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 3:08 pm

^Itselläni ovat sunnitelmat kieltämättä tuntuneet muuttuvan aika radikaalisti siitä, mitä suunnittelun alunperin |'D
Mutta tulin siihen tulokseen, etten jaksaisi pelata laisinkaan sellaisella hahmolla, jota olin luomassa, derp. Uskon, että siitä huolimatta pystyn kuitenkin pitämään hahmon tavoitteet ja muut kiinni sivujuonessa, vaikka jätänkin koko kirousjutun pois. Ajattelin pysytellä kuitenkin siinä, että tämä lavasti oman kuolemansa tehtävänsä pieleenmenosta johtuen, ja yrittää pysytellä piilossa, kunnes pystyy hoitamaan tehtävänsä uudestaan. Tätä varten hahmoni tarvitsee tietoa kohteensa olinpaikasta ja liikkeistä, ja kokee parhaimmaksi lyöttäytyä 'järjestötoimintaan' mukaan ainakin väliaikaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 10:22 pm

Hienoa kuulla, että olet saanut suunniteltua hahmoasi :> Tärkeintähän on, että pelaaminen tuntuu luontevalta. Hahmosi kuulostaa edelleen hyvältä, joten tuskin maltan odottaa päästä pelaaminen x3
Huomasin muuten itsekin, että Sniperin luonne ja muut tiedot muuttuivat jonkin verran, kun kirjoitin hänen tietojaan muistiin :'D Joten no worries!

Yritetään laittaa viisaat päämme yhteen ja saada tätä juontakin hieman jatkettua eteenpäin xD
Joten olisiko ideoita, miten saisimme tämän sivujuonen toimimaan sulavasti?
Minulla ainakin on pyörinyt mielessä seuraavat asiat:
Miten ja missä tämä jengi saisi alkunsa? Tapahtuisiko vain, että Sniperini valtaa jonkun random jengin itselleen vai alkaako Sniperin ympärille tupsahtelemaan eli ilmestyä porukkaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeTi Tammi 03, 2012 1:39 pm

^Randomin jengin valtaaminen voisi olla minusta järkeenkäyvämpi ja realistisempi idea :'D
Jos kyseessä vaikka olisi vielä sellainen jengi, jossa kunnioitus on johtajan tittelin omaavaa kohtaan, ei niinkään persoonaa. Ja se, joka hoitelee johtajan alas "valtaistuimeltaa" on uusi johtaja, jota kunnioitetaan yhtä lailla persoonasta riippumatta.
Tai noh, minusta tämä olisi järkevähkö vaihtoehto, mutta minun järkeeni ei kannata turhan paljoa luottaa |'D

Onko muilla ehdotuksia tuon suhteen? Ja kuulostaako oma ideani täysin typerältä x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Tammi 07, 2012 10:16 pm


Ehdotuksesi on aivan loistava, kun ajattelin tuo "valtaistuimen" kaappaus sopii aivan mainiosti Sniperilleni >:3 Hän on tottunut omassa maailmassaan, että olennot valtaavat alueitaan ilman omantunnoa ja muut seuraavat johtajiaan. xD
No onneksi Sniperilla on lempeämpi puoli ja ei ole diktaattorimainen vaan yrittää pitää kaikki tyytyväisenä, vaikka hänen pitäisi välillä ojentaa muita. Ainakin tällaisena olen kuvitellut hänen olevan, mutta katsotaan miten käy pelien kanssa : >

Joten minusta ehdotuksesi on hyvä :> Minulla vaan tupsahti ajatus, että luommeko me nämä kaikki jengiläiset vai ovatko he vain randomeina taustalla?
Ajattelin tuolla kysymykselläni, jotta jokainen vapaaehtoinen voisi tehdä oman jengiläisen tai tuota jonkun olemassa olevan hahmonsa tuohon pieneen ryhmään, jos vain haluavat. :>

Saatteko te minun selityksistäni selvää? x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 3:36 pm

^Kaiketi suurin osa jengiläisistä koostuu noista randomeista hahmoista, joita kuka tahansa voi periaatteessa liikutella.
Mutta tietty jokainen voi tosiaan sitten luoda oman hahmonsa jengiin ihan tarkoituksella, tai sitten pelata pelin, jossa jo olemassa oleva hahmo liittyy jengiin mukaan (tai tätä pyydetään siihen, kummin vain).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 8:14 pm


Jeps! Tämhän sivujuoni alkaa mukavasti hahmottua : D
Muuten muistin juuri, että emme ole tainneet valita tiettyä aleutta tai paikkaa, missä tätä jengi oleskelisi? Vai olenko unohtan sen? *miettii..*
No jos emme niin olisiko teillä ehdotuksia heidän "päämajaksi"? Helvettti, Vihermetsä vai jokin muu paikka?

Onko teillä ideoita tai ehdotuksia tähän sivujuoneen liittyen? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 2:31 pm

^Voisin kuvitella saaren otolliseksi paikaksi, ehkä mahdollisesti joku raunioalue tai muu vastaava ouo''
Itselläni on ollut jonkin aikaa visio jostain kirjaimellisesti "alamaailman" tukikohdasta: Jokin vanhojen viemäriverkostojen kaltainen paikka on itselläni ollut mielessä :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 5:11 pm

O.O Kuulostaa hienolta idealta.. me like *hurrausta*
Joo. Raunioalue kuulostaa hyvältä varsinkin, jos siellä olisi erilaisia salakäytäviä, joista pääsee pujahtamaan eri paikkoihin. Viemäristö voisi olla yksi salakäytävä >:3 Käytävät voisivat olla jonkin verran labyrinttimäisiä, joissa olisi omat keinonsa päästä eteenpäin.
Siellä voisi olla sellaisia turva- tai keskuspaikkoja, jossa nämä jengiläiset voisivat viettää aikaa tai nukkua yms. Kuitenkin siellä voisi olla pomolle oma alue, huoneisto tai paikka, jossa pomo pitäisi kuria yllä ja jonne keräännyttäisiin aina yhteisiin tilaisuuksina.

Kuulostaako ihan hyvältä jatkolta ehdotukseesi, Castra?
(*köh..* jos nyt onnistuin kertomaan asian selvästi x'D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 8:12 pm

Täydellistä CB
Kuulosti juuri siltä, millaista itsekin olen miettinyt, minä ainakin pidän ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 8:19 pm


XD Hienoa! Meidän vaan tulee keksiä sopiva rauniopaikka. Onko siis ehdotuksia jo nykyisistä saaren paikoista?
Muistin juuri, että miten hahmomme tapaavat toisensa? Kuulisin mielelläni ehdotuksia :>

Lisäksi minusta olisi mukava tietää olisiko joku muu nykyisistä pelaajista kiinnostanut tästä sivujuonesta? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 9:57 pm

Tuli tässä mieleen, näin kun mahdollista on tehdäkin paikka.
Eli jos halutaan joku viemäriverkosto josta johtaa kaikkiin salaisiin paikkoihin ja kellareihin reittejä on homma vain siinä että se paikka luodaan.
Eli älkää missään nimessä antako näiden paikkojen mitä saarella on jo rajoittaa näitä mahdollisuuksia.

Itse näkisin että jokin keskeinen paikka kaupungissa tai sen lähellä olisi parempi koska siellä on enemmän ihmisiä ja maahdollisuuksia. Jos jengi loikoilee vain raunioilla jäävät ne äkkiä sinne. Riippuen tietenkin johtajasta.
Ehdotan, että jos haluatte, jengin olinpaikka voi alunperin olla ollut rauniot. Jos haluatte voimme pelata pelin jossa Sniper alistaa uuden johtajan ja muut näkevät samalla mahdollisuuden "oikeaan" pahantekoon. Sitten aletaan etsiä uusia tiloja ja niin edespäin? Miltä kuulostaa?

Tämä peli siis pelataan vain jos asian omaiset haluavat, voin halutessa pelata vanhalla pomolla ja jos sallitaan omalla hahmollani jonka luon sitten että pääsemme tämän sivujuonen aloittamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 10:28 pm

Kiitos, Cerbu tuosta tiedosta :3

Minusta hedotukset ovat hyviä. Pidän tuosta, että aluksi tämä jengin olinpaikka olisi jossain raunioilla, mutta asia muuttuu, kun Sniper kukistaa entisen pomon. Tämän takia tämä pieni jengi voisi alkaa etsiä uutta ja tilavampaa piilopaikkaa jonkin vilkkaamaan kaupungin luota. Siitä lähtisi monien eri tilanteiden sarja kehittymään pikku hiljaa.
(voidaan suunnitella sitten lisää mitä sitten tälle jengille tapahtuu tulevaisuudessa)

Minusta olisi hienoa päästä pelaamaan tuota ex-pomo versus Sniper peliä >: 3 Tuo olisi yksi hyvä tapa saada tuo sivujuoni käyntiin *pomppii innoissaan* Tietenkin tuskin maltan odottaa päästä pelaamaan muita sivujuoni pelejä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 11:58 pm

Minun itse pitää vielä tuo oma hahmoni tuoda mukaan, mutta sen ehtii tehdä vielä sen jälkeen, kun ensimmäinen sivujuonipeli on pelattu.
Ajattelin myös, että kun minulla on niin monta hahmoa, niin voisin vetää Irilian kokonaan pois tästä roolipelistä (kun en osaa oikein pelata sillä + en ole edes saanut paljoa pelatuksi sillä u__u).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 12:07 am

Ok, jos haluat voin luoda paikan jota kutsutaan "Hahmo hiatus" nimellä, tämä oli tarkoitus luoda jossain vaiheessa. Eli sellainen paikka mihin saa laittaa hahmoja tauolle jos ei halua hävittää niitä ihan kokonaan.

Eli jos on epävarmuutta niin voin tämän tehdä, jos taas tuntuu että haluat kokonaan luopua kukaan ei estele : )

Halusin kuitenkin ehdottaa tätä ensin ettei tule katumuksia, tietenkin, minua fiksummat ihmiset ovat säilöneet hahmot koneelleen T T

Jos haluat voimme odottaa että saat hahmosi valmiiksi. Minullakin saattaa nimittäin mennä aikaa jos en nyt ihan heti rupea sitä tekemään, kun elämä on hieman sillä tavalla risaista etten ole ihan varma koska lähtö tulee mummuani hoitamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sivujuoni aivomyrsky Empty
ViestiAihe: Vs: Sivujuoni aivomyrsky   Sivujuoni aivomyrsky Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sivujuoni aivomyrsky
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Pelilliset asiat :: Tapahtumat-
Siirry: