Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offia eli yleistä hölötystä

Siirry alas 
+7
Averia
The Seventh
Whitesilver
Janisutin
RedMoon
Tupsu
Castra
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 21, 2011 4:24 pm

>: D Voitte olla varmana että kun vuosi on vierähtänyt, minulla on täälläkin foorumilla semmoset 10-30 hahmoa xDDD koska ideoitia tulvii Very Happy nytteki yks tekeleillä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 21, 2011 9:56 pm

Argh!
X )

Hyvä kun on ideoita, minun on valitettavasti ilmoitettava että olen pääsiäisen aika kiinni ja epäaktiivinen, eli jos teet niitä nyt hyväksymisessä menee aikaa.

Eli sitä ilmoittelisin tässä suoraan että tosiaan hieman offina tulen olemaan ja olen ollut koko viikon epäaktiivisena kun sain tosiaan ensin mailasta ja sitten eilen niin kovan hammassäryn ettei mikään auttanut, tänään hammaslääkärissä ja miltei puolihammasta porattuna. Hoitopaikka ja hammaslääkäri toteaa "EI ihme että hieman vihloi kun on niin lähellä tuota ydintä"
Joten lapset, muistakaa käydä hammaslääkärissä. Itselläni kärsimys sen verran kova jo nyt että tarkastus neljän vuoden jälkeen on ehkä viimeistään nyt ihan paikallaan. Kesäkuussa tosin vasta. Nyt peukkuja pitelen pystyssä ettei lisää reikiä löydy, sillä pelkään hammaslääkäreitä (ja neuloja) kuollakseni. : (

Mutta kaikille minun puolestani hyvää pääsiäistä, ja lupaan parhaani mukaan aktivoitua heti tiistaina. : )
Olkaa siihen asti ihmisiksi (tai enkeleiksi tai demoneiksi kunhan olette kiltisti ; ) )

Meikä lähtee tekemään nyt simaa, kun äitini ei sitä halua tehdä ja vappuhan ei ole vappu ilman simaa! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 24, 2011 5:49 pm

Cerberus stemppiä! Koitahan kestää sen hampilääkärin kanssa ^ ^ Kyllä se hyvin pitäisi mennä.

Ainahamme kilttejä ollaan x''D

Sori tosi paljon, kun olen ollut aika hiljainen, mutta on opinnot hengittävät niskaan koko ajan (lukiolaisen elämää >.<''' ) sekä on ollut koko ajan muita menoja, etten ole kerennyt keskustella täällä... Yritän olla aktiivisempi tästä eteenpäin. : )

Mutta hyvää ja riemukasta pääsiäistä kaikille. Juokaa paljon simaa ja popsikaa paljon kaikkea hyvää : D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 24, 2011 11:28 pm

meillä kyllä simaata juodaan vasta ens viikolla mutta hauskaa pääsiäistä munkin puolesta, vaikka se ny onkin jo melkein ohi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 5:36 pm

Älä ainakaan täältä ota oppia siihen äidinkielen kokeeseen XD
Täällä tosin aika moni osaa kirjoittaa hyvää suomenkieleä, mitä nyt itsellä ainakin tulee sellaisia ärsyttäviä huomaamattomia kirjoitusvirheitä ja tosiaan yhdyssana hirviöitä.

Kuumeessa on muuten se hyvä puoli että lähtee lenssu paremmin, en tiedä mitään rasittavampaa kuin kuumeeton kahden kuukauden lenssu. >: /

Mutta Vappu on ovella!

Mikä tarkoittaa minun kohdallani huikeaa epäaktiivisuuden pykälää, yritän kuitenkin tarkistella kuulumisia edes kerran päivässä. Olisi edessä nimittän munkin tekoa ja paistoa sima on jo valmista, ekan kerran pullotin itse YAY!

Sain myös auton pariksi viikoksi joten olen rilluttelemassa ratin takana (neljä vuotta kortti ja ajokertoja alle 30, pitää hieman tsempata)
Pitäkää lippu korkealla kaikki!
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 30, 2011 11:00 pm

osasi olla niin tylsä vappu että hoh hoijaa, asian ois voinu piristää kaverit+kaupunki+bileet :/ mutta ku rouvva äiti ei päästäny kaupunkiin menee -.- on se iloista asuu 50 kilsaa kaupungista -.- Ilman mopoa... mutta!!! plussaa on että saan oman koneen ens viikolla Very Happy se on semmonenn iso läppäri. että love u daddy <3 ku oon joutunu olee pikkuveljen koneella koko alku vuoden ku joulun jälkeen hajos oma kone :/
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 04, 2011 8:34 pm

sain sen uuden koneen :d 19 tuumanen näyttö Very Happy eli siis iso läppäri on tää (tai no, oon vielä tällä veljenn koneella ku isä asentaa siihen uuteen koneeseen suojauksia ja viiruksen esto juttuja)
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 05, 2011 9:31 pm

Voih
Olisipa varaa itselläkin.

Rahanpuutteesta puhuttaessa, 18.5 eteenpäin suljen nettini, koska en kykene nykyistä nopeutta sen hinnan noustessa normiin pitämään. En tiedä kauanko olen ilman yhteyksiä interneedin ihastuttavaan maailmaan (toivon mukaan en kauaa) mutta jos siis katoan kokonaan pidemmäksi aikaa niin älköötte ihmetelkö.

Yritän järjestää itselleni uuden yhteyden (mikä on hankalaa koska en saa sitä kuin soneralta) luultavasti kokeilen jonkinlaista 3G laitetta seuraavaksi, JOS se vaikka toimisi. Omistin sellaisen ennen mutta ei ollut toivoakaan sen toiminnasta, eikä vanhemmillanikaan, sen sijaan 300 metrin päässä veljeni tovereiden luona taas toimi täysin moitteettomasti. : /

Tällaista siis tänään.
Ja varmaa ei ole kohdallani koskaan se että kokeeni lähtee käyntiin kun sen käynnistää.
Onnea kuitenkin RedMoon uuden koneen johdosta ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 05, 2011 10:24 pm

Onneksi olkoon, Redmoon : D Toivottavasti uusi läppärisi on hyvä : )

Ja Cerberus.. Toivottavasti saat nettisi toimimaan mahdollisimman nopiasti, kun jää hyvät pelit kesken : ) Muutenkin olisi kiva saada rupatella kanssasi, mutta onneksi on kohta kesäloma x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 06, 2011 7:08 am

joo, tää on oikeesti aika pirun hyvä. nopeempi käynistymään ku entinen ja muuteki nopeemmin toimii ja koska tässä on isompi näyttö ni mun ei tarvii kelata sivua alas ja ylös että vois lukee tekstejä xDD Very Happy

ja voi sua cerberus :/ toivottavasti saat ne yhteytes takas :3
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 7:33 am

nonii, eilen sain sen uuden skootterin :3 mutta ku lähin kokeilee sitä ni ku lähin käänty takasin kotiin, ni se ei jattuttanu tarpeeks ja lensin ojaan. Eka ite lensin skootterin uli ja sitte skootteri lens mun päälle sieltä tieltä. onhan se kova saaha 60-70 kiloa päälle :/ semmoset 3-5 minuuttia siinä möngersin sen alta ja yritin nostaa myös sitä. itenllen ei käyny mitää pahempaa ku sain niskaan/käden yläosaan mustelmia ja sitte jalkaan yhe iso.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 8:24 pm

Auts.

Hyvä ettei käyny pahemmin Redi. Pidä itsesi nyt hengissä sen vehkeesi kanssa ; ) Ettei satu vaan pahemmin. On ikävää lukea lehdistä motoristien ja nuorien mopoilijoiden/skootterikuskien kuolemista. Yleensä autoilija ei nää tai vauhti on kaarteessa liian kova. : (

Meikällä mukava viikonloppu 5000 pisteen Warhammer apocalypse peli huomenna, tänään lasketaan pisteet ja huomenna rakennetaan kenttä ja pelataan. Tulee aika kiintoisa peli, eikä pelkästään sen takia että on lähes seka armeijat vaan kun on viisi pelaajaa, meikän kaksiossa.

Saitko muuten yksin ylös sen skootterin tai tarvitsitko enemmän lihasvoinaa nostoon? Omilla porukoillani moottoripyörä ja sen kun isä kaataa niin voin sanoa ettei sitä ihan hevillä ylös nosteta.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Toukokuu 14, 2011 11:06 am

no arvaa jos mulla meni semmonen 5 min mönkiä alta pois ku en saanu sitä melkein mun päältä Very Happy mutta kyl yks ohikulkeva mies tuli auttamaan sitte Very Happy mutta ei mulla nytte muuta tullu ku polvitaipeeseen 10 cm joka suuntaan mustelma ja selkään pari/kolme kipeä/mustelma kohtaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
The Seventh
Ylin valta
The Seventh


Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 33
Location : Unimaailma
Registration date : 10.01.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 07, 2011 7:21 pm

mahtavaa että porukka on kasvanut näin isoksi!!
Alkaa ihan sormia syyhyttää kun kaikenlaisia hienoja ideoita tulee pää täyteen 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quilanthas.deviantart.com/
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 18, 2011 10:33 am

Tervehdys vain kaikille, saitte uutta verta roolipeliinne. Olen jo pitkään etsinyt enkelit/demonit roolipeliä, joten enhän voinut vastustaa liittymistä.

Onko muuten hahmojan jakaantuminen sallittua tässä roolipelissä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 19, 2011 8:23 pm

^Tervetuloa vain mukaan, uusia pelaajia on aina mukava saada :--D
Minusta on erityisen mukavaa se, että mukaan tuli myös 'pitkästä aikaa' enkelihahmo, Taruolentoja on alkanut sivulle putkahdella enemmän ovo''
Ja naurahdin hieman sille sattumalle, että hahmosi pituus ja paino täsmäsivät omiani

Mitä muuten meinaat hahmojen jakaantumisella?

---

Puaah, olen ollut kesällä tässä nyt vähän epäaktiivinen. Syynä ukonilmat (jolloin en luonnollisesti pysty minkään elektroniikkavälineen kanssa ainakaan kovin pitkää värkkäämään, vaikka siinä olisikin akku, jonka ei tarvitse olla tiiviisti pistorasiassa), kaverit (joka on minulle vähän erikoista, sillä yleensä nyhvään vain kotona) ja muutenkin se, että vanhempieni mieliksi yritän tehdä jotain muutakin, kuin olla koneella. Heh, ja tanssimattokin vie aina toisinaan aikaani, se on aika koukuttavaa, vaikka hikistä |''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 19, 2011 10:53 pm

Kiitoksia vain Smile Kyseinen hahmo on pyöriskellyt päässä jo jonkin aikaa, mutta sopivaa roolipeliä ei ole tullut vastaan, sitten löysin tämän!

Hahmojen jakaantumisella tarkoitan sitä, että voivatko ne olla useammassa pelissä yhtäaikaa? Kuitenkin niin että pelit etenevät aikajanallisesti.

Huh, onneksi kesäloma ei syö minun aikaa! Täällä on ukonilmoja miltei joka päivä muttei koskaan niin rajuja että tarvitsisi johtoja alkaa kiskomaan pois, ja läppäri on muutenkin hyvä keksintö ettei sitä tarvitse pitää seinässä. Tosin minun käytölläni tästä loppuu hyvin nopeasti akku.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 20, 2011 4:22 pm

^Enkeliroolipelejä (suomalaisia) ei netistä kyllä pahemmin löydä, tai edes sellaisia, joissa voisi vaihtoehtoisesti pelata enkelillä :__D DeviantARTissa olen pariin kertaan enkeliropeen tai sitä sivuavaan törmännyt, mutta minua rajoittaa suuresti se, että en osaa pelata chatissa + oma selaimeni ei edes tuo DA:n chattia OnO

Kyllä luultavasti, ainakin omat hahmoni ovat usein kahdessakin paikka yhtä aikaa (tosin kuitenkin olen aikamoinen vasta-alkaja vielä roolipelien saralla [syynä se, että en ole koskaan päässyt kunnolla pelaamaan, kun paikka kaatuu heti], niin yleensä pelailen jotakuinkin niin, että peleissä ei tapahdu mitään kamalan mullistavaa, joka saattaisi vaikuttaa toiseen peliin).

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 20, 2011 5:43 pm

Itse olen kerran pelannut enkelit vs. demonit roolipelissä, olisikohan sen nimi ollut Heaven's Gate... Monta kertaa on päässä pyörinyt ajatus omasta roolipelistä ja muutamia olenkin luonut, mutta ne ovat kaatuneet sitten kun pelaajia ei ole tullut. Tosin nyt minulla on mielessä eräs hiukan suurempi projekti, jonka aion toteuttaa huolella.

Meitsi on roolipeleissä pyörinyt päälle viisi vuotta, mutta on siinä sivussa tullut taukoiltuakin varmaan vuoden verran. Useasti pelit tyssää siihen kun ei ole mitään ideaa, joten olen oppinut sen että suunnitella peli kunnolla ennen aloittamista. Toisaalta on jännempää jos mitään ei ole sovittu etukäteen. Odotan jo innolla Lululla pelaamista!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 20, 2011 6:13 pm

Itsekin olen alkanut pikkuhiljaa tulla siihen tulokseen, että on oikeastaan mielekkäämpää, jos peliä suunnitellaan. Silloin ei tule välttämättä niin suurta inspiraationkadotusta, eikä pelistä tule sellaista... puhelupeliä. Itse kun tykkään myös suuresti tutkimisesta ja tällaisesta OuO


Harmittaa muuten suuresti, että RedMoonia ei ole näkynyt aikoihin ; n ;
Minulla on yksi peli hänen kanssaan kesken :___D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 8:18 am

Minä kyselin tuota jakaantumisjuttua heti liityttyäni Cerberukselta ja hän sanoi, että voi ottaa pelejä sen verran, kuin pystyy pelaamaan. Etenkin näin ensimmäisellä hahmolla olisi ärsyttävää pelata ainoastaan yhtä, jos pelikaverilla tuppaa kestämään ja sinulla, inspiroituneena pelaajana, on käytössäsi vain yksi hahmo.

Suunnitellut pelit ovat mukavia <3 Toisaalta en uutena pelaajana (ja huonona juonten keksijänä) uskalla lähteä ehdottelemaan niitä ihmisille ennen kuin olen hieman tutustunut, jottei vastapelaaja sysää kaikkea harteilleni (tai päinvastoin, mikä tosin ei minua haittaisi).
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 10:34 am

Itselläni on eräässä toisessa roolipelissä menossa yhteensä 22 peliä, tosin on minulla siellä hahmojakin yhdeksän. Hiukan tuskallista, jos on muutaman päivän poissa ja suurimpiin osiin peleistä on tullut vastaukset eikä haluaisi omalta osaltaan jumittaa pelejä niin se on sitten sitä hommaa, että vaikka pakottamalla vastataan.

Haha, mulla taitaa olla ihan sama ongelma, Rosario.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 22, 2011 7:27 pm

Hahaha, minä olen ollut viitisen päivää poissa joten luultavasti jokaisessa pelissä, missä olen, pelivuoro on minulla :'D Minullakin saattaa helposti olla parikymmentä peliä, mutta puolet niistä kirjoittaa kymmenessä minuutissa, kun ovat paikoissa, missä on tapana kirjoittaa lyhyempiä viestejä. Tietenkin mukana on muutama peli, jonka viestin kirjoittamisessa saattaa mennä yli tuntikin.
Mutta en jaksa stressata asiasta.

:'D Voidaan yhdessä olla huonoja suunnittelemaan juonia. Jos keksin jotain, niin se harvemmin käy vastapelaajalle. Btw, voitaisiin joskus muuten pelata yhdessä, kun hahmoillamme sattuu sama ammatti olemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 23, 2011 3:19 pm

Itsellä lähinnä kestää se vastailu siksi, että tietokone on olohuoneessa ja välillä pitää ihmetellä mitä ympärillä tapahtuu - ja ärsyttävintä on se jos äiti katsoo samaan aikaan tyyliin salkkareita olkkarissa, silloin ei varsinkaan synny tekstiä. :D

Tottakai, peli käy aina ;D

Ei ole reilua, olin piirtämässä kuvaa Lululleni, olin kerrankin ylpeä siitä niin rajaustussi sanoi itsensä irti. Pitää odottaa siihen asti että pääsee taas kaupunkiin hakemaan uuden -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 23, 2011 3:28 pm

Hyvä että muutkin on kesällä epäaktiivisia XD Nytkin olen itse menossa himos festareille päivystämään koko juhanukseksi, eli palaan sen jälkeen heti kun jaksan, työvuoroni ovat niin hienot. pe, la, su 5.45-14.00. Onneksi tämä on se aika kun on vähiten hoidettavaa mutta samalla tylsintä, ei sillä että toivoisin mitään hirveän jännää tapahtuvaksi kun oma terveyskin hieman arvelluttaa.

Mutta noista juonellisista peleistä. Minulle saa aina ehdottaa jos saa hyviä ideoita. Olen ehkä itse tosin enemmän improvisaatio pelaaja mutta nautin juonellisista peleistä kovasti kylläkin. Juuri tämän tähden aikoinaan kun rope idea minulle esiteltiin Angel Islandissa niin mukaan halusin että pääsisin pelaamaan ns. Pääjuonen hahmoja.

Mutta aina jos saatte hyviä ideoita sivujuoniin tai pääjuoneenkin niin otamme ideoita muuten mielellämme vastaan. Tälle voi perustaa ihan oman topicin jos on tarvetta?

Olemme jo käyneet Theseventhin kanssa hieman keskustelua siitä että saisimme pääjuonen liikkeelle pian. Mutta jokainen varmasti ymmärtää jos sanon että asia on viivästynyt hieman johtuen siitä että real life ei aina ole tämän harrastuksen kanssa aivan samaa mieltä. : /

Iloista muuten huomata teidän keskusteluistanne että enkeli/demoni roolipelille on ollut kysyntää muttei niin paljoa tarjontaa, itse ajattelin että on hieman uhkarohkeaa perustaa koska näitä varmasti on jo pilvin pimein xD (enkä halunnut tarkistaa ettei olisi mennyt isnpiraatio hommaan).
Toivonkin kovasti näin Adminina että autatte meitä pitämään Angel Islandin kaikille mieluisana pelipaikkana eli jos me isot kihot alamme tolloilemaan rupeatte heti sanomaan että nyt loppuu pelleily : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 23, 2011 5:51 pm

Toivotavasti Himos festarilla on hauskaa : )

Tahdon toivottaa kaikki uudet pelaajat tervetulleiksi.

Minullakin on ollut tässä loman aikana jonkin verran menoja, joten en ole kerennyt rupettelemaan kunnolla täällä.. hyvä, kun edes pääsen/pystyn vastaamaan viesteihin x< (Varsinkin oma perhe haluaa viettää aikaa kanssani)

Olen huomannut, että minulla on iso inspiraatio suunnitella hahmoja. Valitettavasti minulla ei ole mitään super hienoja peli-ideoita, joten kirjoitan tällä hetkellä improvisoiden.

Tuota.. minä en oikein osaa sanoa mitään tuohon pelien juoniin, koska aloitin täällä pelaamisen, joten minulle tämä on aivan uutta. ( paitsi jos nyt mesessä pelaamista ei lasketa xD)
Mutta olen avoin kaikenlaisille peleille olivatpa ne juonellisia tai ei. Joten jos haluatte juonellisempia pelejä kanssa, niin sanokaa vaan : )

Cerberus: Totta kai, kaikki haluavat auttaa, jotta Angel Island pysyy hengissä : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 26, 2011 1:10 pm

Mullakin on kamala into kokoajan suunnitella hahmoja, viime aikoina ideoita onkin putkahtanut mieleen vaikka kuinka paljon. Ainakin täällä ajattelin toistaiseksi pysyä vain Lulussa, tosin en voi varmaankaan vastustaa kiusausta tuoda yksi vanhimmista hahmoistani tänne - saattaa kyllä olla että hänellä lopahtaa innostus, koska naisdemonin koti on nimenomaan toisessa roolipelissä.

Juhannus vietetty kiltisi poikaystävän kanssa mökillä istuskellen :--) Tulin kotiin niin kissa oli pihalla vastassa ja sai vihaiselta räkättirastaalta tavaraa päälleen... Siinä vaiheessa teki mieli ampua se lintu! Vielä ensiviikko lorvia ja sitten kutsuukin kesätyöt.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 6:47 pm

Minusta olisi mukava luoda jonkun hahmoon liittyvä hahmo, veli tms. koska minulla ei ole ollut pitkään aikaan hahmoja, joilla olisi valmissuhteita. Ehkä sitten, kun olen ollut täällä hieman kauemmin.

Minä vietin juhannuksen töissä. Ei se haitannut minua lainkaan sillä ainakin täällä satoi jussina. Lisäksi pääsin tuntemaan ylellisyyttä kun sain mennä työpaikan laskuun taksilla töihin, koska lauantai-aamuna ei kulkenut busseja (minä menen oikeastaan pyörällä töihin, mutta kun minulta asiasta kysyttiin niin tietenkin minä menen mieluummin taksilla, hah).
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 10, 2011 8:00 pm

Puaah, tulin tännekin vielä pahoittelemaan sitä, että kaikki pelini ovat nyt pääosin minun kontollani. Tai siis, kaikki odottavat minun vastaustani :__D
Syynä ovat - kuten mainitsinkin tuolla toisessa osiossa - kivut molemmissa ranteissa kiitos liiallisen DS:llä pelaamisen (some serious gaming :I). Pikkuhiljaa alkavat parantua, mutta edelleen kirjoittaminen on yhtä tuskaa tietokoneella, ja siitä syystä en viitsi rasittaa nyt näitä johonkin aikaan (pelkään vain saavani jonkin tulehduksen näihin, ja silloin en voisi piirtää, joka on minulle sama kuin maailmanloppu).
Joten, meikä tosiaan pahoittelee nyt tätä ; _____ ;
Toivottavasti ette ihan turhaudu siihen, että vastauksissa saattaa nyt kestää. Kuollut en ole, enkä missään nimessä lopettamassa, joten ei hätää (? x'D).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 12, 2011 4:01 pm

Parantele itseäsi ihan rauhassa Sinisilmä, pelaajana ymmärrän kyllä hyvin tuskasi, respectit sinulle pelaamisesta. : D

Eiköhän me jakseta odotella ; )

Sitäpaitsi jos tulehdutat kunnolla et pääsee piirtämään, etkä pelaamaan. Eli nyt pidät kunnon levon niin saadaan taas nauttia sun pelaamisestasi loppuvuodestakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 12, 2011 4:15 pm

Hee, sain vastailtua tänään kaikkiin peleihini, kipua ei ollut niin paljon käsissä tänään ('u') *tanssii ilosta*
Äidin kylmävoide alkaa pikkuhiljaa auttaa, mutta naksuntaa kuuluu näistä edelleen ja vähän kipeät ovat, mutta eivät läheskään yhtä pahat kuin viikko sitten ~
Pelaamaan en vielä pääse (yhyy, Final Fantasy XIII ja Pokémon Preal, odottakaa minua! QnQ), mutta näillä näkymin ainakin pystyn jo ropeihin vastailemaan C:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 13, 2011 6:02 pm

ny oikeesti tuntuu epä aktiiviselta, lupaan parantaa tapani :3 ja aloitan.... vastaamalla juttuihin xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 13, 2011 7:01 pm

RedMoon kirjoitti:
ny oikeesti tuntuu epä aktiiviselta, lupaan parantaa tapani :3 ja aloitan.... vastaamalla juttuihin xDDDD
Meikä alkoi olla vähän huolissaan, että onko sattunut jotain, kun katosit ihan yhtäkkiä :____D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 13, 2011 7:34 pm

Very Happy :S sniif, ei pitäny huolestuttaa Very Happy i'm fine Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 11:20 pm

Älä huoli Red sitä sattuu (allekirjoittaneelle hävettävän usein) mukavaa kuitenkin kun palasit. Sinua on kaivattu.

Itsellä menossa kausi kun tuntuu ettei mikään luista, liekö hieman masennusta sitten? Who knows. Mutta jaksamista kaikille ja hyvä kuulla että asiat paranevat sinullakin sinisilmä ; D

Onnea niiden käsien kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 11:36 pm

ihanaa että mua on kaivattu <3<3<3<3 ja mulla on mukavaa kerrottavaa about my life, mä pääsin sinne hotelli, ravitsemus ja catering alalle <3 ja sitte vielä onnisti sen verra että sain sieltä asuntolasta paikan <3 elikkä kuopion amiskassa mua nähhää >: D menen pilaamaan sinne ihmisten elämän ja tapan niien unelmat muohahaha... kröhöm... juuh.... mutta reddy on palannut ja virkeämpänä ja antimasentuneempana kuin koskaan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 11:47 pm

: D hienoa kuulla että olet saanut opiskelipaikan. Muistan itsekin kun odotin hyväksyntää amikseen kesällä ja sitä helpotusta kun pääsin minne olin hakenut (tosin vaihdoin alaa siinä kuukauden opiskelun jälkeen mutta se on toinen tarina).

Asuntola asuminen on aina hieman, monipuolista XD
Itse asunut 8 hengen kommuunissa, tosin meitä ei yleensä ollut kuin noin. 6 max. Eli kauhean epämukavaksi ei ehtinyt se homma käydä paitsi astioiden osalta ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 6:29 am

Tänään viimeinen työpäivä ja sitten Oulua kohti! Otan kyllä kunnon irtioton, imi nuo työt niin pahasti mehut meikäläisestä ettette uskokaan. Vastailu on jäänyt varmaan jokaisessa paikassa vähemmälle, enkä halua edes miettiä miten paljon vastaamattomia pelejä mulla on @___@ Ja nyt on kauhea himpsutus päästä pelaamaan Thanatoksellani kunnon tappelupeli!

Ihte en jännittänyt opiskelupaikkaa niin kauheasti - hain lukioon ja täällä päin sinne on helpompi päästä kuin amikseen, ja ne jotka eivät päässeet ammattikouluun joutuivat sitten lukioon, hehe.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 11:45 am

Onneksi olkoon, Redmoon, kun olet saanut hyvän opiskelupaikan itsellesi : ) Stempppiä!

Itse jännitin ihan hirmuisesti, että pääsenkö lukioni kuvataidelinjalle. Minua ihan hirvitti lähteä sieltä pois, koska huomasin, miten hienoja työtä muilla oli (omasta mielestäni xD) Joten voitte arvata, miten onnellinen olin, kun pääsin kuvataidelinjalle.

Hauskaa reissua Averia. Pidä Oulussa hauskaa : )

Tuota... Nyt mainostan hieman yhtä juttua tännekin x'D Eli olen osallistunut Suomen Rahapaja kilpailuun ja pääsin yhdentoista parhaan joukkoon (o_o en vieläkän pysty uskomaan sitä.) Käykäähän äänestämästä lempparianne (olisi mukava jos äänestätte minun työtä Kalan kuiskausta. : ) ) Äänestäjien kanssa on jonkinlainen arvonta ja äänestys loppuu 22.8. Mutta käykäähän ainakin katselemassa. Ne työt ovat tosi hienoja !!!!!! (Ai niin ja aiheena oli Itämeri.. meinasin jo unohtaa.)

tässä on linkki Suomen rahapajan sivulle:
http://www.suomenrahapaja.fi/fin/verkkokauppa/itameren-suojelu-juhlarahakilpailu
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 8:17 pm

kiitos WhiteSilver ~<3 joo ja toi sun tekemä työ on ihana :3 iski heti näkemältä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 7:11 pm

Ole hyvä vaan ^ ^
Hui! Mukavaa, kun pidät työehdokkaasti :3 Arvostan sitä tosi paljon ja Kiitos : D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 17, 2011 7:16 pm

vitsi et on tylsää, haluais tehä jotaki... -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 23, 2011 10:15 am

ONNEA SINISILMÄ!!! ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 23, 2011 10:28 am

^Kiitos kovasti o///u///o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 23, 2011 7:52 pm

Unnea unnea Sinisilmälle :--)

Hehkutin varmaan joka paikassa, etten pääse koneelle, tietenkin unohdin että meillä on läppäri ja mokkula. Joten kaipa ilmoitukseni on turha, tosin uskon että Helsinkiin päästyäni en paljoa koneella viihdy. Joka tapauksessa, olen keskellä ei-mitään tällä hetkellä, täällä nuoretkin notkuu vesisateella jossain koulun katoksen alla. Tosi kiva herätä kuudelta aamulla siihen kun mummi selittää jotain shaibaa ja tyrkyttää mulle ruokaa ties kuinka paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 29, 2011 1:07 pm

Myöhästyneet onnittelut sinisilmä.

Sain juuri ilouutisia (en uskalla kuitenkaan vielä tanssia ilosta) uuden koneeni osat ovat tilattuina, siitä kiitokset rakkaalle nuoremmalle veljelleni ja hänen kaverilleen. <3
Jos hyvin käy saan koneen jo ensi viikon loppuun, mutta posti lajittelee, hukkaa ja rikkoo joten saa nähdä. Peukut on pystyssä kuitenkin : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 30, 2011 1:47 pm

Averia & Cerberus # Kiitokseni O//v//O
Tuntuu hassulta ajatella olevansa jo 16, ei yhtään tunnu siltä muuta kuin sen osalta, että menen lukioon (kun kaikin tavoin esimerkiksi näytän korkeintaan 14-vuotiaalta. Onnistuin jopa Livestreamissa aiheuttamaan kummallisia reaktioita, kun kerroin olevani 4,9ft pitkä, siis 152 cm [kesti hetki, ennen kuin opin muuttamaan tuota mittayksikköä, mutta onneksi nuo ulkomaalaiset kaverini auttoivat]).

Niin, ja toivottavasti koneesi osat tulevat ajoissa, toivotaan, ettei posti mene möhlimään 8'I
*pitää molempia peukaloita pystyssä*

AI juu, ja pahoitteluni taas näistä kestoista vastaamisessa, heinäkuu on piirtämisen osalta ollut kamalan kiireistä aikaa, ja kun samaan aikaan yleensä pyörin vielä Livestremissa (Whitesilver tämän ainakin tietää xD) piirtämässä livenä + chattaamassa (tai kuten joskus, pelaamassa randomia roolipeliä itselläni, tai jotain. Lol), niin en samalla pysty sitten ropettamaan, kun tekstini näkyisi ruudulla ja se asdfg häiritsisi minua jotenkin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 31, 2011 5:11 pm

Cerbu// Toivotaan parasta, että uusi koneesi tulee ehjänä *peukut pystyyn*

Sininilmä// Ihan ymmärrettävää, ettet ole kerennyt vastata peleihin.. *köh* kun olemme Livestreamissä häiriköineet sinua x'D Mutta jotain positiivista: ainakin on ollut hauskat ja randomit jutut siellä.
Ai niin, kohta Sinisilmä huomaat, että olet 18-vuotias ja ihmettelet minne se aika hävisi. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 01, 2011 5:41 pm

apuva, tunnen itseni laiskaksi... osittain tämä johtuu myös siitä että on ollu kiire, ja omg, koulut alkaa ens viikolla aaaargh, uusi paikka, aaargh, uudet ihmiset...... kuolen x.x mutta viikon loppu oli mukava, vietin sen rockcockissa heiluttaen persettä bändien tahtiin, ja koko festarinjälkeen, niska ja kädet on ollu kipeenä (voitte arvata miksi koska kyseiset bändit joita kuuntelin olivat hevi bändejä Very Happy)
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 01, 2011 6:02 pm

Et taida olla ainoa, Redmoon. Itseä ottaa päähän kun en loppukesästä tee muuta kuin istun koneella, odotan jo koulujen alkamista että pääsen pänttäämään (lue: heräämään aikaisin, istumaan tunneilla enkä kuitenkaan opi mitään, potemaan syysmasennusta ja myöhästymään busseista). Kaduttaa kun en käynyt missään festareilla, Oulu 187:ssa tuli käytyä mutta minulla ei juurikaan ole muistikuvia sieltä eikä musiikkikaan ollut mitään korvia hivelevää. Huomenna pääsee kuitenkin käymään Helsingissä - edessä siis tuskainen junamatka täältä etelään.

Puf, ja kaikista eniten tässä ketuttaa, että mulle maksetaan palkka jossain osissa vaikka kyse ei ole edes isosta summasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Sponsored content





Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offia eli yleistä hölötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Keskustelu-
Siirry: