Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offia eli yleistä hölötystä

Siirry alas 
+7
Averia
The Seventh
Whitesilver
Janisutin
RedMoon
Tupsu
Castra
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Loka 19, 2011 9:45 pm

LOl pitäisikö joskus kokeilla vaihtaa kaikille hetkeksi esim. jonkun juhlapyhän kunniaksi? Siis noita titteleitä. Tuli vain mieleen kun jossain tätä harrastetaan. En mene kyllä vannomaan että muistan ihan heti niitä vaihtaa >.< siis takaisin. Mutta jos on innostusta olen valmis sen tekemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 21, 2011 6:47 pm

^Itse ainakin olen idean kannalla @ u @
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 11:17 am

Sinisilmää komppaan, vaikuttaa ihan mukavalta hommalta Smile

Kamala ongelma, kun en osaa päättää minkä hahmon luon. Ensin olin luomassa jääprinsessaani, jonka hautasin koska nainen oli niin monimutkainen minun aivoilleni. Nyt on päälimmäisenä mielessä eräs succubus, joka olisi varmaan jännä luoda - toisaalta haluaisin jonkun, joka osaa muuttaa muotoaan ..

Vedän kylmästi tähän väliin pienen ilmoituksen Pimennys -nimistä roolipeliä koskien. Kyseinen paikka tarvitsisi kipeästi uutta verta ja aktiivisuutensa taas kohoamaan korkeuksiin! Olisi kivaa nähdä vihdoin ja viimein uusia hahmoja, kaiken lisäksi sivujuoni tarvitsee lisää tuulta alleen! Juonta ei ole vielä aloitettu yhtäkkisen pelaajapuutteen ja innostuksen kadottua, mutta kovasti yritetään nostaa roolipeli taas kartalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:36 pm

Ilkeää >.<
Itseäni himottaisi tulla tuonne Pimennys roolipeliin, mutta olen jo niin monessa paikassa etten tiedä kykenenkö jakamaan itseäni enää useampaan. Toisaalta tuo on ihan mielettömän hyvän kuuloinen paikka (+ Yritän saada aikan tehtyä Final Fantasy VII AC peliä. Saa nähdä miten käy : / )

Mutta hienoa, minä yritän saada nyt jo Halloweeniksi jotain aikaan (itseni tuntien en lupaa mitään) Jouluksi ainakin teen uudet Tittelit meille ; D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:38 pm

Cerberus // Ooh, loistavaa C:
Voisikohan Halloweeniksi muuten järjestää jotain extrapeliä? Ja tällä kertaa vain sellainen, että Halloween-päivänä voisi peliin lähteä mukaan? *tarjoutuu vetämään tuollaisen tapahtuman, jos innostuneita vain löytyy*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Loka 23, 2011 5:39 pm

O.O
Ilmoittaudun heti mukaan!
XD

Voisi järjestää jotain kivaa kyllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Loka 24, 2011 7:09 am

Mullakin on vähän nyt ongelmaa näiden roolipelien kanssa, koska joskus tekee mieli pelata realistisempaa ja ihmisillä, joskus taas koirilla niin yrittää nyt silloin sitten pelata molemmilla tasapuolisesti kun inspis on jakautunut vain toiseen päähän :--D Mutta joo, kannattaa tulla edes kokeilemaan Pimennystä ja erityisesti tökkiä hahmoja sivujuoneen mukaan ;) Hmm, en jaksa odottaa sitä peliä kun demonini pääsee vihdoin suolestamaan ihmissusia ..

Itte en noihin lyhytaikaisiin peleihin kykene edes osallistumaan, olen niin hidas että jumittaisin porukkaa vain! Yritän jonkinlaista ammatin tapaista keksiä tälle succubukselleni. Neito sopisi ehkä hyvin kiduttajan rooliin tai jotain. En tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 2:36 pm

Oih! Aivan mielettömiä suunnitelmia :3
Kannatan tosi paljon noita nimien vaihtamista. Se kuulostaa ihan mahtikselta.

Mielestäni tuo Halloween pelin voisi totetuttaa ja tahtoisin myös osallitua siihen, jos minut annetaan tulla mukaan xD
Laitetaan Saari sekaisin.. ei kun.. *cough cough*
Olisin yksi vapaa ehtoinen, joka tulisi auttamaan ja suunnittelemaan tätä peliä.
Myöskin jos saisin jotain pientä Halloween aiheista piirrustusta aikaiseksi, mutta katsotaan mitä saan aikaiseksi :3

Ai niin ja anteeksi, kun olen ollut hiljainen tässä jonkin aikaa. Olin tuossa käymässä Cerbun luona ja aika meni liian nopeasti o.o Mutta nyt olen jälleen paikalla ja valmis touhuamaan mukana :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimePe Marras 11, 2011 10:30 pm

Tuli lopetettua parissa roolipelissä, tunnu enää noilla normielukoilla pelaaminen tuntuvan niin kiinnostavalta. Jäljelle jäikin sitten muutama ihmis- ja fantasiaroolipeli, joista oikeastaan mikään ei ole turhan realistinen (paitsi että pistin hahmohakemuksen erääseen kouluroolipeliin, jänskättää miten siellä tulee toimeen koska en yleensä liity paikkoihin mistä en tunne ketään). Saa nähdä joutuuko sitä GT:ssäkin lopettamaan, peliseuran saanti on vähän nihkeää.

Nyyh, tahdon Lululle hellun!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Vaerys
Alokas
Vaerys


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 27
Location : Kellari
Registration date : 11.11.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 3:43 pm

Heipsis!

Liityin juuri foorumille innolla odotellen ensimmäistä peliäni. Vaikutti niin mukavalta paikalta että oli pakko liittyä.

Terveisin,
Vaerys
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 7:22 pm

Puolestani tervetuloa tänne pelaamaan meidän kanssa Angel Islandiin : )

Ihanaa että päätit liittyä sydäntä lämmittää aina uuden jäsenen ilmestyminen riveihimme.
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 8:38 pm


Tervetuloa tänne Angel Islandiin, Vaerys!
Toivottavasti tulet viitymään täällä ^ ^
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Marras 16, 2011 8:28 pm

Tervetuloo, Vaerys!

Turku -reissu lähestyy! Harmi, että vanhaa porukkaa ei lähde mukaan, mutta aina sitä on kotia päin sieltäkin lähtenyt muutama uusi puhelinnumero mukana :--)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Marras 17, 2011 7:32 pm

Tänään se lähtee, meikä aloittaa ensimmäisten villasukkien kutomisen ikinä. En saanut koulussa edes lapasia aikaiseksi kun olin muita hitaampi, traumat jäi kun kerran kysyin että mitä piti tehdä ja vastaus oli "No katso niistä ohjeista, kun ne sulla on!" Äänensävyllä joka kertoi opettajan ajattelevan minun olevan aivan jälkeenjäänyt joka ei osannut edes lukea.
Se hetki kun olin kerrankin saanut suuni auki kysyäkseni kun en ohjeita ymmärtänyt, tappoi kaiken ilon loppu kouluajaksi käsityötunneista. Nyt vanhempana haluan ja olen aina halunnut, oppia kutomaan itselleni lapasia, sukkia, pipoja yms.

Haluan lämpöiset sukat jalkaani, eikä väliä ole vaikkei kauniit olisikaan sillä itsetehty on aina itse tehty : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Marras 29, 2011 4:25 pm

Fufufu, koeviikko on viimein nyt ohi, ja olen vapaa kokeista ensi vuoteen asti *u*
Nyt on taas aikaa pelaamiseen tilaustöiden tekemisen ohella ~!

... koin ilmoitusasiaksi *köh*
Kun täällä on ollut viime aikoina niin pelottavan hiljaista OAO
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Marras 29, 2011 11:29 pm

Lunssa, mistä ihmeestä sen räkäsin itselleni, ei tykkää.
Onneksi viime sunnuntaina ääni kesti kirkkokuoromme 100-vuotisjuhlan.
O.O Oli hienoa laulaa yli 70 kuorolaisen (neljä eri kuoroa) kanssa messussa. Vaikka messu olikin itsessään aika tuskaa, eikä asiaa auttanut se että koin kovaa lihas särkyä ja kirkko oli viileä.
Olisi ollut vaan hienoa kuulla miltä se meidän laulu kuulosti : / Se huono puoli siinä oli että vaikka oletkin laulamassa kuorossa kappaleet kuulostaa ihan erilaisilta "katsomoon".
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Joulu 19, 2011 9:39 pm

JOULU JOULU JOULU JOULU : D

Tulee muuten tuplapostaus, mitä väliä JOULU tuli : D

Eli olen vaihdellut aktiivisimpien pelaajien titteleitä näin joulun kunniaksi ja vaihdan takaisin kun muistan : 3
Muistutelkaa jos unohdan.
Oli tarkoitus tehdä tämä aiemminkin mutta kun on tällainen joulu intoilija niin ei muista, on pitänyt leipoa, siivota, hyppiä siinä vähässä lumessa mitä on. Ah rakastan tätä aikaa vuodesta, harmi vaan kun on niin pimeää.

Hyvää joulua kaikille Angel Islandin pelaajille Cerberoksen puolesta. Pelit saattavat hieman jätättää niin kuin teidän rakkaan modenne pääkin, mutta joulun kunniaksi kaikki saadaan anteeksi. Nyt ennen kuin vuosi vaihtuu kerrotaan kaikille likaisimmat salaisuutemme.
Minä aloitan.
Cerberuksella on pahana tapana olla laiska ja unohtaa asioita.
(Niin kuin tuo oikeasti olisi mikään salaisuus.)

Kuitenkin Seppo Approves!


Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Christmasavatarcopy
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Joulu 20, 2011 2:29 pm

Hyvää juolua täältä lumen keskeltä ouo/
Naurahdin tuolle "Näsä"-tittelillesi muuten, näin ihan btw x)
Itselläni on mennyt tämän vuoden loppupuoli roolipelauksen osalta vähän miten on taas mennyt, pahoiteluni. Lukioon totutteleminen vei oman aikansa, ja tässä loppukuukausista olen ollut liian kiireinen ja myös yksinkertaisesti vain laiska. Yritän vuodelle 2012 aktivoitua enemmän roolipelaamisen osalta :---------D.

Mahtava vuosi on silti kieltämättä ollut. Angel Island on roolipeli, jossa olen tällä hetkellä ollut pisimpään, ja se merkitsee ainakin minulle todella paljon. Olen tutustunut uusiin, mahtaviin ihmisiin, oppinut enemmän roolipelauksesta ja kaikkea muuta mahdollista @ v @. Ja olen ylpeä, että olen saanut pidettyä Gillianin (kohta) jopa vuoden hengissä (yleensä unohdan kaikki ropehahmoni ennemmin tai myöhemmin, alle vuoden sisällä *köh).



... Seppo O v O
*reps*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Joulu 20, 2011 2:38 pm

*Pyyhkii miehisesti hihallaan kyyneleen silmäkulmastaan, liikutuksesta*
Sanasi lämmittävät sydäntä Castra, varsinkin kun allekirjoittanut on tehnyt niin paljon töitä tämän paikan eteen :3

Kiitos, ajattelin että näsä olisi minulle aika sopiva titteli, monin tavoin >: D
Meillä kaikilla on oma elämä roolipeliemme ulkopuolella ja itseäni risoo jos se unohdetaan, siis muut unohtavat.
Toivon siis koko sydämestäni että muilla olisi yhtä hienoja kokemuksia täältä ja että saan pelata teidän kaikkien kanssa vielä seuraavanakin vuonna.

: D


Nyt kun saataisiin lunta vielä tännekin päin olisi hyvin. Kerrotko rakas Castra pakkasukolle että pieni pakkanen ja lunta tänne kiitos, niin tulisi täydellinen joulu Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Joulu 25, 2011 12:34 am

Cerberus kirjoitti:

Nyt kun saataisiin lunta vielä tännekin päin olisi hyvin. Kerrotko rakas Castra pakkasukolle että pieni pakkanen ja lunta tänne kiitos, niin tulisi täydellinen joulu Smile
Alan olla vahvasti sitä mieltä, että tänne Lappiin on varastoitunut koko Suomen lumimäärä :'D
Tuntuu tosi oudolta ajatella, että jossain päin Suomea joku viettää mustaa joulua samaan aikaan, kun täällä pitää kolata miltei joka päivä orz.

Mutta näin se joulu tuli ja meni, toivottavasti kaikilla oli hieno joulu :-----D
Itse sain kaikenlaista hyödyllistä tänä vuonna, vaikka pelitön joulu tulikin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Joulu 25, 2011 8:12 pm


En kerinnyt eilen ilmoittaa tänne:
Riemukasta Joulua kaikille! : D

Olen hyvin iloinen, että täällä kotikaupungissani on yllätän paljon lunta, vaikka eilen oli 0 astetta o.o Mutta onneksi tänään satoi mukavasti lunta. Vieläpä isoja lumihiutaleita 83

Sain muutaman haluamani joululahjan, mutta olen iloinen kaikista lahjoista varsinkin ulkoisesta muistista ja Nightwishin uusimmasta levystä x3 *hurraumista*
Toivottavasti tekin olette saaneet mahtavia lahjoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 30, 2012 4:29 pm

Arrh, tullut taas oltua epäaktiivinen - ei ole oikein ollut aikaa pelailulle ja siinä lomassa on unohtunut sitten käydä joissain roolipeleissä ihan kokonaan. Pohdin jo tässä, että pitäisikö minun lopettaa täällä pelaaminen vai vain sitkaasti kerätä inspiraationi takaisin. Tykkään kyllä tosi paljon hahmoistani täällä, kun niiden luominen on kuitenkin sen verran vapaamielistä ettei ylikasvanutta lohikäärmettäkään katsota vinoon.

Hmmh, harmittaa vain sinänsä kun jumitan pelejä tällä on/off-pelaamisellani, kun en ole varma haluanko lopettaa vai jatkaa. Pitäisi varmaan saada Lululle juonihommia jotenkin eteenpäin, että pelaaminen kävisi mielenkiintoisemmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 30, 2012 7:03 pm

Mieti rauhassa, me emme ole sinua täältä häätämässä vaikka epäaktiivisena olisitkin.
Itsellä käy niin aika ajoin. Enkä taistele koulujuttujen kanssa vaan työttömyyden ja siitä johtuvien komplikaatioiden tähden.

Eli jos tuntuu että tarvitset mietintä aikaa ota sellaista. Kun tiedän että olet pienellä hiatuksella en poista sinua foorumeilta (kuten en monia muitakaan kun olen niin laiska >.<).

Tuosta Lulusta, mietin jo aikaisemmin, että jos haastetta haluat niin voin tarjota EZrieliä sulhas ehdokkaaksi, mies on vaan hirveän hidas lämpiämään, mutta olisi hienoa saada hänestä esiin sellaisia puolia mitä hän pitää heikkoutena.
EZ voi olla kyllä liiankin haasteellinen, mutta sanoinpahan ainakin että tällainenkin kävi mielessä, kun meidän pelaaja kantakaan ei ole kauhean suuri, tietenkin, jos haluat yrittää ja myöhemmin tulee parempia ehdokkaita en pistä pahakseni että EZ dumpaittaisiin >: D
Minä tykkään kiusata hahmojani NIIN paljon, EZ vielä ansaitsee sen kaiken.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 30, 2012 9:47 pm

Lulusta en millään haluaisi luopua vaikka niin pirun yksinkertainen hahmo onkin, olin kuitenkin jo luomisvaiheessa päättänyt hänen tulevaisuudestaan (myös siipijutusta, ja kyllä Lulu tuosta avuttomuudestakin vielä pääsee eroon) ja olisi kurjaa jos kaikki menisi mönkään. Thanatos taas, hänestä en tiedäkään. Oli niin mahtavaa luoda hänet omissa alkuperäisissä mittasuhteissaan että nimittäisin varmaan itseäni murhaajaksi jo hänet dumppaisin :--D ja onhan Thanatos aika cool herra!

Cerbu, määpä laitan sulle yksäriä, sait mut innostumaan :}
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 30, 2012 9:55 pm

: D Iloni.

Minulle hahmosta luopuminen on kuin veisi käden itseltään >.< Mä olen jotenkin niin kiintynyt kaikkiin hahmoihini.

Alkuperäisenä ideana kun tätä paikkaa suunniteltiin ja tehtiin oli se että olisi hyvinkin vapaat kädet hahmojen suhteen. Mikään ei tapa luovuutta niin paljoa kuin liiat ei sitä ei tätä.
Perustajilla oli sama perusidea että esimerkiksi demoneissa, ei ole mitään vaadittua muotoa, eli pitää olla sen ja sen näköinen ja saari mahdollistaa taas kaikkien ei demonien ja ei enkeli hahmojen luonnin mikä minusta ainakin, tuo ihan mukavaa vaihtelua tavalliseen taivas vs helvetti asetelmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Helmi 01, 2012 8:21 pm

Hih, tahtoisin luoda jonkun demonin mutta vaihtoehtoja on paljon. Pimennyksessä pelaamani Amor -demoni olisi kyllä melkoinen herkku tehdä tänne, saisi tehdä vähän yliampuvamman ulkonäön, minkälaiseksi olen suunnitellut Amorin muuttuvan kun sen voimat vahvistuvat entisestään. Toisaalta joku vuohidemoni olisi kiva. Succubuskin oli tulossa, en osaa päättää!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Helmi 14, 2012 5:37 pm

MUHAHAHAHAAA Lisää hahmoja Angel Islandiin.
Ei muuta kuin luomaan ja tekemään vaan. Pelaajia on sen verran "vähemmän" että hahmoja saa olla useampia, kunhan kykenee huolehtimaan että kaikilla pelataan. Kun täällä aikakaan ei kulje ihan "normaaleja" uriaan. Kun saisi aktivoitumaan tuon Thesevethin joka hallinnoi pääjuonta niin saisi senkin tässä etenemään. Pitää kai alkaa käyttää kovia otteita *Alkaa kaivella metallista pesäpallomailaansa, näin ystävänpäivän kunniaksi*
Mutta jos isken sitä tuolla se kuolee, eli ehkä se pehmomaila saa kelvata.

Ystävänpäivä
En ole oikein ystävänpäivä immeisiä, mutta koska olen koiraihminen ja toisena adminina saatte kärsiä huonosta huumorintajustani ja diktatuurin vallastani. Tässä siis kuva Cerbusta ja mitä teen kaikille niille pahantekijöille jotka täällä riehuvat (olen näköjään tehnyt työni tähän asti hyvin kun kaikki lapset Angel Islandilla ovat niin kilttejä >: D)

Siis Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 12:04 am

Taas tulee tuplaus
(Rikon itse kirjoittamiani sääntöjä koko ajan >.<)

Kahden viikon influenssa alkaa nyt olla lopuillaan, onneksi sentään. Kumma kyllä yleensä kun sairastan menee ruokahalut, tällä kertaa niitä oli enemmän kuin terveenä ollessa : /
Tätä samaa ei kuulemma ollut kelläkään muulla perheenjäsenellä jolta taudin sain.

On pitkä aika siitä kun olen viimeksi ollut noin huonossa kunnossa, oli aika jännää.
Viimeksi silloin kärsin noin pahasti kun hampaani olivat reikäiset.
Kuulemma pariin viikkoon ei nyt saisi tehdä mitään rasittavaa liikuntaa : ( Eli ei salille?
Nyt tulee kyllä hurja morkkis (olen niin hirveän kova käymään salilla muutenkin, mutta ainakin se tarjosi hetken aikaa elämään jotain muuta pakkasten ajan kuin kotona koneella istumista.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 25, 2012 9:24 pm

Moah, täällä taas! :--D Jännässä odottelen terveystiedon alustavia pisteitä! Pitäisi saada nyt näitä vastauksia aikaan, mutta koeviikko rynnii taas päälle.

Hyi, mien tahtois olla kipeä nyt kun oon saanut aktiivisesta liikkumisesta taas kiinni! Oon urheillut nyt kuus päivää viikossa ja vitsit, voi kyllä olla ylpeä itestään! Ja hoikistuuhan tässä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Maalis 27, 2012 7:34 pm

Peukkuja vaan pystyyn, niin Terveystiedon pisteiden kuin tuon liikkumisenkin puolesta.
Itsekin pitäisi taas päästä kiinni liikkumisen makuun kun on vielä tuota kuntosalia ensi kuuhun asti maksettuna ja influenssa sairastettuna, oli kyllä raskaat kaksi viikkoa >.<

Toivottavasti et nyt saa etkä kovasti sairasta mitään : / Se on ikävää puuhaa, varsinkin kun oli tuota influenssaa. Normi lenssun vielä kestää jotenkuten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeMa Huhti 23, 2012 8:24 pm

Tuplat tulee taas >.<

Mutta pakko sanoa kuinka kivaa on nyt kun alkaa lämmetä (vaikka kyllä tykkään talvesta tosi paljon , paitsi sähkölaskun osalta).

Mitäpä aiotte kesälomallanne tehdä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 7:12 am

Oma kesälomani kuluu luultavasti viime vuoden tapaan kesätöissä, piirtäen ja pelaten ; v ;
Ajattelin myös saada Maya Fey-cossini valmiiksi Desuconiin, joihin olisin alustavasti ehkä menossa. Muuta spesiaalia minulla ei sitten oikeastaan ole mielessä: Kingdom Hearts 3D tulee kolme päivää ennen syntymäpäiviäni kesällä, joten pidän varmaan KH-pelimaratonin |D. Ja Ace Attorney/Professor Layton-maratoni olisi suunnitteilla. Olen vain turkasen laiska pelaamaan mitään putkeen yksin (ellei ole ensimmäinen pelikerta), heh.
Ai niin, ja on paljon sarjoja, joita pitäisi katsoa kesän aikana: Madoka Magica, Daily life of Highschool Boys, Ouranin uusintakierros, Tantei Opera Milky Holmes, My Little Pony: Friendship is Magic ja varmasti monta muutakin, mutta olen unohtanut ne.

Meillä alkaa täällä tänään jo vappuloma (tai siis, oikeasti vapaana ovat vain maanantai ja tiistai, mutta pidän tätä päivää jo jotenkin lomana, vaikka kouluun menenkin) @ u @. Miten siellä mahdoliset lomat alkavat, ja miten ajattelitte juhlistaa vappua?
Itse olen suunnitellut ahtautuvani ehkä kaverin luo pitämään pitkän Streamin, tai jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 5:32 pm


Omalta osaltani minun pitää kesälomani pitää suunnitella aika tarkista syksyn kokeiden takia.. Kuitenkin aion rennosti xD Pelata, piirtää, kuunnella musiikkia, käydä uimassa, nähdä kavereita ja lähteä reissun päälle. Tietenkin olen lähdössä heinäkussa Animeconiin (muistaakseni se oli silloin x'D)

Kaikkein kivointa on, että pääsen reissaamaan ja pääsen tapaamaan sekä hieman kiusaamaan kavereitani (varsinkin muutamaa henkilöä tältä sivustolta xp)

Tuohon vappuun liittyen voisin sanoa, että minulla alkoi jo eilen loma, koska oppituntini peruuttiin eikä minulla ollut tänään tunteja.. Ihmettyttää suunnattomasti, että lomani kestää aika kauan o.o En kuitenkaan juhlista vappua kovin erikoisesti.. ehkä syön tippaleipää, syön kaikkea muuta hyvää ja teen jotain kivaisaa : D
Entäs te muut?

Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeLa Huhti 28, 2012 4:43 pm

Vappu, Vappu, Vappu!!!

Yksi lempijuhlistani suomessa, sima on jo pullossa ja eka pullo jo juotavaksi kelpaava.
Hieman on hämäränä, joko Tampereelle torille tai veljelle, äitin ja siskon kanssa, ajateltiin avata terassikausi. Olisi muuten elämäni ensimmäinen terassi olut tai siideri :>
Tarkoituksena olisi kuitenkin että vappu vietetään porukalla ja pelaillaan, syödään kaikkea hyvää ja hengaillaan. Isällä on ikävä kyllä yövuoro joten tältä jää kyllä juhliminen kokonaan väliin >.<
Harmi sinällään, muuten oltaisiin menty kaikki yhdessä torille, mutta käy se toisinkin.

Castralle tsemppiä vaan sen cossin kanssa ja pelaaminen on paras tapa viettää aikaa ehdottomasti ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyeh
Alokas
Kittyeh


Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 03.05.2012

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 11:13 pm

Huijuijuih. Uusi jännä paikka, Kittyeh hiippailee sneakisti paikalle. Hellou.
Että terve vaan kaikille.
Ihana tutina ku tekis hulluna mieli alkaa jo pelailla :3 but a tango takes two !
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 11:20 pm

^ ^

Ette muuten usko kuinka meikä aina hyppii onnesta koneen ääressä kun huomaan että meillä on uusia käyttäjiä, se tarkoittaa aina uusia ihmisiä ja uusia hienoja hahmoja. <3

Jos hidas pelailu ei haittaa saa aina ehdotella, olen tosiaan menossa viikonlopuksi tampereelle mutta jos joku hahmoistani kelpaa ehdottele toki, joko yksärillä tai pistä tuonne hakuuni, (siellä pitäisi olla sellainen hieman vanha mutta olemassa kuitenkin).

((Olen kamala ihminen kun ahdistelen aina kaikkia tulokkaita))
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyeh
Alokas
Kittyeh


Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 03.05.2012

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 11:26 pm

Hohoh, hyökkäilempä sinne siis ahdistelemaan takaisin >: D
Tulokkaita saa kaiketi vähän ahdistellakkin. Tuntevat kuuluvansa laumaan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 11:29 pm

Hyvä tietää ettei tule paha mieli siitä.
Yritän parhaani mukaan pitää itseni pois häiriköinnin rajalta ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyeh
Alokas
Kittyeh


Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 03.05.2012

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimePe Toukokuu 04, 2012 1:05 pm

Hihihih, olipas tänään päivä. Tai no, aamupäivä, mut you know what i mean ?
Meinasin nukkua pommiin, kaveri soitti taas kakskytä vailla kaheksan että pitäis olla kohta paikanpäällä. Lievillä ylinopeuksilla ajoissa paikalle ja haalarit niskaan.
Sitte tulikin yks iki-ihana vanha kaara taas kummittelemaan mulle ja koitin korjailla sitä mutta eihän se onnistunut, ja sitte ku kaikki mahollinen oltiin kontin puolelta purettu ni sitten ilmotetaan et auto takas kasaan se haetaan tunninpäästä.
Koska tieto kulkee !

Heheh, vois vaikka jatkaa päivää näin piirtelemällä, sitte on kamun synttärit ja keilaamaan ! Mitäs teillä muilla on suunnitelmissa/ tapahtunu päivän mittaan ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 4:02 pm

Huh, johan miekin kehtaan tänne tulla välillä nokkaani näyttämään Very Happy Mua ei oo kyllä inspiroinut viime aikoina mikään, piti Pimennyksessäkin lopettaa vaikka melkoisesti kirpaisi, oli sen verran rakas paikka! Minusta siellä ei kuitenkaan ollut mitään iloa epäaktiivisuudellani (eipä varmaan ole ollut täälläkään) eikä sivujuontakaan voitu viedä eteenpäin omani ja muiden sen vetäjien epäaktiivisuuden vuoksi.

Mut hihii! Koska alkoi pieni loma ja sain ladata yöllä kunnolla akkuja niin voisin jopa peleihin tänään vastata! Lulukin kaipaa kunnon uudistusta ja sen suunnitelmia häätyy viedä taas kerran eteenpäin - ehkä mä tökkään lähiaikoina jonkun uuden, toisen yhtä inspiroivan hahmon Thanatoksen tilalle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 5:47 pm

Pitkästä aikaa.
Älä huoli aika monessa paikassa on käynyt niin että porukka on syystä tai toisesta ollut epäaktiivisena.
Ihanaa että tulit takaisin <3

Itse olen sen verran ailahtelevainen ihminen etten voisi ikinä moittia ketään asiasta, enkä moitikaan sillä selväähän selvempää on se että ensin Elämä ja sitten se toinen elämä muilla hahmoilla ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 6:35 pm

Hihii musta tänne on aina kiva palata ja ihan hävettää kun olen niin epäaktiivisena :-D Mun "elämä" on viime aikoina pyörinyt lähinnä blogien parissa ja aloitin viime viikolla oman kirjoittamisen, odottelen tässä hetkeä jolloin tuo saisi vähän tuulta siipiensä alle. Onneksi kohta on kesäloma ja luulenpa, että viimeistään silloin saan taas kunnolla kiinni pelaamisesta kun ei ole hoppu minnekään (=istuksin yöt koneella). Tosin oma kesäloma alkaa kaksi viikkoa myöhemmin kun heti koulun loputtua mulla alkaa ruotsin yo-kokeisiin valmentava kurssi, mutta onneksi se on vain aamusella 9-12 aikaan.

Mut nih! Mitäs ootte suunnitelleet kesäksi? Mie ainakin aion hankkia kunnon rusketuksen ja reissata heinäkuun aikoihin Helsinkiin muutaman kaverin kanssa :-}
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 8:18 pm

Rusketuksesta ei ole toivoakaan meikän kohdallan, palan vaan, toisaalta, pidän kalpeasta ihosta (mikä kertoo paljon siitä missä vietän koko kesäni).

Mutta eiköhän Särkkis olisi ainakin tiedossa ja tässä kovasti koetetaan saada kuntoa kohdalleen eli cooperi olisi juostava ja tällä hetkellä tähdätään 2400 metriin 12 minuutissa. (Vielä on paljon petrattavaa >.<)
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 10:02 pm

Meikä taas tuplittaa, koska en jaksa muokkailla vanhaani.
Selkää särkee eikä pääse tekemään asioita joita haluaisi, järvi on vielä kylmä eikä siis pääse kuntoutumaan uimalla. Hiemanko potuttaa kun istumisestakaan ei meinaa tulla mitään. :/

Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Kohta alkaa opiskelijoilla kesälomat, meikällä ei koska en ole opiskelija enkä töissä ja uskokaa, koko aikainen "loma" ei ole mitään herkkua. Onneksi saan sentään hieman nauttia kesästä ja sen iloista vaikken lomalle pääsekään ;D

Jäätelöä, haluan jäätelöä mutta kun ei anna luonto periksi juuri nyt. Kun tulee oikein lämmin päivä niin sen teen enkä kadu yhtään >: D
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 8:11 pm


Hei kaikki pelaajat!
Pahoitteluni, että katosin tässä jonkin aikaa sitten ilmoittamatta pierun inahdustakaan itsestäni.. Minulla on ollut pieniä ongelmia inspikseni kanssa.. En ole kunnolla pystynyt piirtämään, pelaamaan konsolipelejä tai tulla tänne vastaamaan peliehini.. Jälleen pahoitteluni siis.

Yhtä syynä voisin kertoa, että olin tässä muutama viikko sitten "kiusaamassa" yhtä tämän sivuston adminia ja olen käynyt hieman töissä, joten aika on hurahtanut silmissä : /
Ilmoitan jo näin etukäteen, että saatan olla entistä epäaktiivisempi heinäkuusta lähtien koulukäytini takia.. viimeinen yo-koe edessä päin vielä. Yritän pienistä kompastuskivistä huolimatta käydä AI:ssa parhaani mukaan.

Ai niin, voisin näin täällä mainita, että saatan EHKÄ alkaa tekemään art-tradeja tässä jossakin vaiheessa. Ilmoitan tarkemmin sitten devutililläni asiasta. Katsotaan.. Katsotaan, miten asian lähtee sujumaan ;>

Lisäksi tahtoisin udella, että miten teidän muiden kesä on lähtenyt sujumaan? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 10:55 pm

Jeps, eli meikä menee taas leikkimään hulttiolasta ja ryyppäämään ihan kamalasti, sekä hajoittamaan jonkun mökin ja sammumaan rändöm henkilön telttaan vaan kun ei löydä omaansa.

Pahoittelen, siis menen hoitamaan näitä ihmisiä. Eli teidän tylsä, kiltti admininne lähtee Himos juhannusfestareille nyt SPR:n teltalle päivystämään ja hoitamaan niitä hulttioita, jos satutta olemaan joku näistä hulttioista tulkaa rohkeasri hakemaan meiltä kesäkumeja niin ei tule ikäviä yllätyksiä 9kk jälkeen ;D

Eli siis Juhannus on kiireistä aikaa kuten edellisinäkin, olen tuhlannut 4-5 juhannusta ensiaputeltalla auttajana enkä autettavana, onneksi. Vielä.
Palaan sunnuntaina mutta nukun varmaan sen päivän ihan kokonaan (On hieman makeat työvuorot nimittäin). Pitäkää päänne ehjänä Juhannuksessa ja jos otatte pitäkää huolta kaverista.
Cerbe kuittaa ja palaa asiaan kun on selvittänyt päänsä Juhannuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 11:09 pm

Okei äää tulen tänne itkemään ja pahoittelemaan sitä, etten ole vastaillut peleihin.
Vika on yksin minun, ja en voi edes heittää tätä inspiraationpuutoksen piikkiin.
Kyse on silkasta laiskuudesta ja aloitekyvyn puutteesta. Nykyään elämäni pyörii lähinnä Tumblrssa :/

*kumartuu maahan*
Olen pahoillani
Yritän parhaani mukaan tästä edespäin keskittyä roolipelaamiseen! D:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 11:19 pm

; D
tumblr on ihan hyväksytty elämä/syy (ihan vaan siksi että laiska Adminkin on löytänyt tiensä siihen satumetsään tai satu ja satu, oikea unelmalandia)

Välillä on hyvä pitää pidempiä taukoja ja ladata akkujaan ja pattereitaan. Inspiraatiokin vaatii hieman herättelyä kun itsellä ainakin se tuppaa olemaan hirmu laiska yksilö. *mulkaisee inspiraatiotaan vihaisena*

; )

Että ei paineita, sitäpaitsi nyt on kesä, kannattaa nauttia siitä vielä kun sitä on. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 11:39 pm

Cerberus kirjoitti:
; D
Että ei paineita, sitäpaitsi nyt on kesä, kannattaa nauttia siitä vielä kun sitä on. :3

Mutta kesällä juuri minulla pitäisi olla aikaa orz

Jostain syystä minulla ei ole esim. Tumblr-roolipelaamisen kanssa tätä vastausongelmaa (tosin olen pelannut vain kerran asdfg) :/
Johtuisiko sitten siitä, että kun siellä muutenkin olen koko ajan niin helpommin huomaan uuden viestin, ja yleensä vastapelaajakin on onlinena pidemmän aikaa (Tumblr koukuttaa |'D), jolloin vastaaminenkin on nopeampaa (+ pelitykset ovat yleisesti ottaen hieman lyhempiä)

// EDIT
Olen poistanut (periaatteessa) pelistä Fabianin ja Irilian, jos jotkut eivät ole vielä huomanneet. Olen kyllä jättänyt esittelytekstit kellumaan siltä varalta, että jos joskun näillä innostun taas pelaamaan, mutta periaatteessa minulla on enää käytössäni Raimei, Sirena ja Gillian (+ZERO)

Niin, ja vastasin Luciferin ja Raimein peliin viimeinkin |''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 21, 2012 10:46 am

Vastailen itse vasta juhannuksen jälkeen, nyt pitää pakata enkä saisi olla koneella (>.< inhoaa pakkausta)

Hienoa Castra, siis noiden hahmojen kannalta koska en muista olenko mihinkään asiasta ilmoittanut tai laittanut, mutta tarkoituksena on, että Angel Islandissa saa jättää hahmoja ns. Jäähylle. Itselläni ei ole sydäntä kenestäkään koskaan luopua, mutta välillä käy niin että suosii toisia lapsia enemmän kuin toisia. : )

Tässä joskus (On hieman tulossa kiireitä Smile ) Laitan asiasta jonnekin ihan virallisesti ja ilmoitan nyt tässä että jos haluatte vastaisuudessa laittaa hahmoja jäähylle niin laitetaan jokin merkintä hahmo otsikon nimen perään. (Esim. X tai H tai Jäähy yms.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offia eli yleistä hölötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Keskustelu-
Siirry: