Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vaerys
Alokas
Vaerys


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 27
Location : Kellari
Registration date : 11.11.2011

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 3:35 pm

Heipsistä!

Ensimmäinen pelini on jo käynnissä, se löytyytäältä. Suurkiitokset Cerbulle, joka suostui pelailemaan kanssani ^^.

Olisin valmis ottamaan tuon pelin rinnalle myös toisen. Edelleenkin, tässä vaiheessa olen valmis pelaamaan ihan millaisia pelejä tahansa. Vasta myöhemmin alan sitten toteuttamaan hahmo-kohtaista juontani.

Peonyn siis saa vetää mukaan vaikka minkälaisiin ongelmiin.

Toivoen hyviä pelihetkiä,
Vaerys


Viimeinen muokkaaja, Vaerys pvm Pe Marras 18, 2011 12:48 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 7:22 pm

Tuota, voisin tarjoskella hahmojani peliin kanssasi, Lucifer, Insula ja EZriel ovat varmaankin kolme parasta ehdotusta heistä saat vapaasti valita itsellesi seuraa jos kelpaa ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vaerys
Alokas
Vaerys


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 27
Location : Kellari
Registration date : 11.11.2011

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 7:15 pm

Hmm... ainakin näin ensisilmäykseltä ja pelejä luettuani minulla inspaa eniten Luciferin kohdalla. Toisaalta Insula eksyisi (käsittääkseni) todennäköisemmin Vihermetsään, jossa Peony viettää suurimman osan ajastaan. Minulla oli sellaista ajatusta, että Peony olisi tapojensa mukaan keräilemässä lääkeyrttejä, ja loukkaisi itsensä jollakin tavalla (huomaamatta tätä itse kun hänen ihonsa on tunnoton). Mutta ideoita otetaan vastaan : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 10:35 pm

Lucifer on ehkä helpoin pelata joten suosittelen tätä hahmoani, ei ole mikään ongelma sijoittaa tätä hahmoakaan vihermetsään joten juoni ideasi käy vallan mainiosti. : )
Haluatkoi aloittaa vai aloitanko minä?
(Itseäni ei aloittamisen tekeminen haittaa jos itse et hommasta kauheasti välitä : ) )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vaerys
Alokas
Vaerys


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 27
Location : Kellari
Registration date : 11.11.2011

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeMa Marras 14, 2011 6:12 pm

Olisitko niin kiltti? Se olisi mukavaa jos aloittaisit : ) Sitä odotellessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitimeMa Marras 14, 2011 7:08 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Empty
ViestiAihe: Vs: Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}   Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11} Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Wanted: Mukavaa peliseuraa {päivitetty 18.11}
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Peliseuraa pienille tuhisijoilleni??
» peliseuraa jollekkii hahmolleni :3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Peliseuraa-
Siirry: