Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Foorumin parannuksia

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Über
Ylin valta
Über


Viestien lukumäärä : 17
Location : Beyond the clouds
Registration date : 03.11.2007

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 9:37 pm

Pistäkää meille parannettavia asioita.
Jos koemme, demokratian nimissä, asian tärkeäksi ja aiheelliseksi teemme muutoksia. Viimeinen sana on kuitenkin aina adminilla sekä moderaattoreilla.

Edit//: eli lisäilin uuden ominaisuuden, nyt pelkän päiväyksen sekä viestin kirjoittajan nimen lisäksi näkyy myös viimeksi vastatun topicin otsikko paikkojen kohdin. Huono vai hyvä?

Itse pidän tästä ominaisuudesta, vaikka se näyttääkin hieman ahtaalta. Ainakin näin kun ei ole siihen tottunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://angelisland.palstani.com
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:50 am

Über kirjoitti:

Edit//: eli lisäilin uuden ominaisuuden, nyt pelkän päiväyksen sekä viestin kirjoittajan nimen lisäksi näkyy myös viimeksi vastatun topicin otsikko paikkojen kohdin. Huono vai hyvä?
Itse ainakin pidän, siitä on helppo katsoa, onko viestiin vastattu (varsinkin jos samassa paikassa on useammalla ihmisellä peli) ja siitä pääsee suoriksi peliin 8D

Mietin tässä, että olisiko mahdollista saada foorumille jokin itsensäesittelyosio (kuullostipa karulta xD). Tarkoitan tällä siis suosikkijuttuja, harrastuksia yms. mitä nyt tahtoo itse kertoa. Olisi mukava tietää ehkä vähän enemmän muista pelaajista Cool

Ja vaikka tämä onkin foorumin parannuksia käsittelevä osio niin mietin tuon pääsivuston kannalta, että olisiko hyvä laittaa linkki foorumiin vaikka tuonne sivu- ja ylänavigaatioon(kin)? Minulla itselläni nimittäin oli alussa varsinkin vähän hukassa tuo mistä foorumiin pääsee kun olin sokea, enkä huomannut tuota pientä linkkiä etusivulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 12:19 pm

Kiitos palautteesta otan tuon linkki asian hoitaakseni ehdotus oli hyvä, itse sijoitin sen tosiaan etusivulle selvyyden vuoksi, en ole koskaan ennen tehnyt mitään kotisivuja.
Yritin pitää sivut mahd. selkeinä, mutta mietin että linkkejä foorumeille voisi olla useammassakin paikassa?
Tämä on kuitenkin sellainen omakohtainen mieltymykseni asiaan.


I am
Tällaisen Redmoon ehti aloittaa meille eli itsensä esittelyn voi tehdä siellä, jos on tarpeeksi rohkea.

Hyvä että uusi ominaisuus miellyttää, aina kun tulee jotain uusia ominaisuuksia kokeiltavaksi niin laittelen aina ilmoitusta tänne vastaisuudessakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 1:19 pm

Höhö, taas tulin valittamaan x'D
Tai noh, en nyt valittamaan, muttah....

Se vain tuli mieleeni, että kun tässä olen juuri merenneitohahmoa luomassa niin tulipahan mieleeni, että koska vesi kuitenkin rajoittaa hahmoa jonkin verran, niin olisiko mahdollista lisätä saarelle jonkinlaista... virallista rannan tapaista pelialuetta? Toki pärjään hyvin oman mielikuvitukseni varassa, ja voin esimerkiksi Vihermetsää ja sen luontoa, vesialueita, hyödyntää pelatessani runsaasti, mutta ranta tai sen tapainen saattaisi kyllä helpottaa huomattavasti.
Ja jos sen luominen on mahdollista ilman pelimaailman sekoittamista, niin voin ilomielien myös tarjoutua kirjoittamaan paikalla kuvauksen, ellei sitten joku teistä ylläpitäjistä tahdo :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 3:22 pm

O.O
Hienoa, juuri tällaisia parannuksia kaivataan ja otetaan vastaan.
Tee rauhassa hahmosi, olen nyt viikonloppuna hieman kiireinen mutta mielelläni lisään rannan viikolla kunhan kerkiän.

Toivoisin paljon lisää tallaisia ehdotuksia ja kysynkin tässä että onko tällä hetkellä paikkoja liikaa vai liian vähän, henkilökohtaisesti koen Hadeksen hieman tyhjäksi mutten ole kehdannut lisää laitella kun meikä kun aloittaa niin niitä sitten tulee ja kunnolla. Myöskin taka-ajatuksena oli että annamme varaa pelaajille ehdotuksiin. Eli tällaistä tällä kertaa.

Tarkentavana kysymyksenä Sinisilmälle. Haluatko että lisätään saareen? Vai jonnekin muuallekin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 3:51 pm

Cerberus kirjoitti:

Tarkentavana kysymyksenä Sinisilmälle. Haluatko että lisätään saareen? Vai jonnekin muuallekin?

Juu, saarelle o u o

Ja ainakaan itse en pane ollenkaan vastaan, vaikka tekisittekin enemmän paikkoja Haadekseen, Saarille tai Taivaisiin. Itse olen sitä mieltä, että mitä enemmän paikkoja, sen kivempaa :----D

Olen myös miettinyt, että olisiko mahdollisuutta pitää jotain isompaa 'tapahtumaa' joskus tulevaisuudessa? Olen esimerkiksi kuullut, että jossain roolipelissä on pidetty mm. yhden illan tanssiaiset, jonne sai halutessaan hahmollan mennä. En tiedä miten sitten pelatessa meneteltiin, oliko sellainen yksi iso 'pelikenttä' vain, jonne kaikki halukkaat pääsivät sitten pelaamaan yhtä aikaa, vai tekikö jokainen sinne oman pelin. Ja sitten seuraavana päivänä se tanssiassali-topic kai sitten suljettiin ja poistettiin.
Mutta tuollaiset jonkun tietyn päivän tapahtumat olisivat mukava piriste 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 6:20 pm

Kyllä voimme sellaisen järjestää, jos on pelaajia halukkaita.
Miltä kuulostaisi karnivaalit tuonne Eredithin kaupunkiin?

Muita ehdotuksia?

Tuosta isosta tapahtumasta sen verran että miltei pitäisin sellaisen pyörimässä hieman pidempään kuin viikon?
Myöskin tekisin sen ihan pelinä ja sitten kun se olisi ohi laittaisin topicin vain kiinni?
Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 7:03 pm

Cerberus kirjoitti:
Kyllä voimme sellaisen järjestää, jos on pelaajia halukkaita.
Miltä kuulostaisi karnivaalit tuonne Eredithin kaupunkiin?

Muita ehdotuksia?

Tuosta isosta tapahtumasta sen verran että miltei pitäisin sellaisen pyörimässä hieman pidempään kuin viikon?
Myöskin tekisin sen ihan pelinä ja sitten kun se olisi ohi laittaisin topicin vain kiinni?
Miltä kuulostaa?
Minusta kuullostaa ainakin todella hyvältä :---DD
Ja olen varma, että muutkin lämpenevät idealle ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 9:05 pm

Tuo iso tapahtuma kuulostaa tosi hienolta : D Järjestetään vaan sellaisen tapahtuma tänne. Siitä tulisi varmasti tosi mielenkiintoinen x>

Tuota, tuli pieni ehdotus mieleeni:
Voisiko jossain päin Angel Islandia olla jokinlainen tulivuori? Ajattelin, jos joskus tänne tupsahtaisi lohikäärmeitä, niin ne voisit oleskella sen tulivuoren luona tai Helvetissä? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 9:54 pm

Lohikäärmeet sopivat hyvin esim. Omana demonirotunaan, mutta niitä voisi olla myös saarella eläimistönä. : )

Tulivuori voidaan vaikka sijoittaa saarelle. : )
Kunhan tuossa kerkeää ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 10:01 pm

Jeee! Ei kun siis loharihahmoa/hahmoja tekemään x'D Niin Lishtraleiden lisäksi.

Ihan kaikessa rauhassa täräyttäkää/sijoittakaa se tulivuori jonnekin tätä saarta : D Sen tulivuoren sisällä voisi olla semmoinen hieno laava alue, missä ne loharit voisivat olla.

Ajattelin, myös, jos olisi jäälohareille tai muille jääolennoille oma jääsola, vuori tai jonkin vastaava paikkoa, missä ne voisivat asua.
Ideoita taas vaihteeksi pukkaa kuin viimeistä päivää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 8:23 am

Olisiko mahdollista saada foorumille joku oma lokero, jossa voisi mainostaa muita roolipelejä/omia sivuja yms. mitä ikinä haluaakaan? Itse olen kova mainostamaan roolipelejä ja tuntuu suorastaan orvolta (hahha) kun täällä ei oikein ole sellaista paikkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Sponsored content





Foorumin parannuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin parannuksia   Foorumin parannuksia Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Foorumin parannuksia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Tärkeät asiat :: Palaute-
Siirry: